Merhaba kızlar 42 gunluk bebgim var yeni doğum yaptım lohusa kanamasi 37. Güne kadar falan sürdü dünden beri de normal adet gibi tekrar gelmeye başladı bu normal mi anlayamadım hemen adet olunur mu
Bebegimi de emziriyorum
Adet mi bilmiyorum ama benimki de kesildikten sonra bir ara geri gelmeye başladı sonra yine kesildi çok az leke seklinde bir kaç gün yine geldi normal diye düşünüyorum
Ayin kacinda oluyordunki duzenlimiydi ovulasyonun
Icerde kalan eski kandir.
Kırkım çıkdıkdan 12,13 gün sonra adet oldum doktorumla görüştüğümde gayet normal dedi herkesin adet döngüsü bir olmuyor bir hafta sonra da adet olan da var. 4ile 8 gün aralığında sürerse adet döngünüz başlıyor olmuş oluyor
Pek düzenli olmuyordum
Anladım adet mi yine bilmiyorum tabi de 40 çıktıktan sonra kan gelmez diye düşündüm doktora sormak en iyisi