Adet olmama

Dört ay oldu doğum yapalı adet olmadım hala doktora gitsem faydası olur mu bu durumu yaşayan çözen var mı doktora gidip yoksa olana kadar beklemek mi lazım kendiliğinden olmasini

Olana kadar bekle. Vücut hazır olduğunda ztn ilk reglin gerçekleşir. Şu an bebeğe odaklı hormonların. Bir sene sonra olan oluyor. Aksı bir durumun yoksa acele etme regl olmak için :smiling_face_with_three_hearts:

Teşekkür ederim :slightly_smiling_face:

Teşekkür ederimm :slightly_smiling_face:

Canım doktorluk bir durumun yok ben sütten kesene kadar olmuyorum yani neredeyse 2 yıl gayet normal yani​:smiling_face:

Doğum yapalı 12 ay 10 gün oldu hala olmadım, emziriyorum..

En geç benim sanırım. kızım tam 18 ay 1 günlükken regl oldum ben

Gecikme bir şey değil de insanın aklına hamile miyim acaba düşüncesi yerleşiyor hep​:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ay evet o sıkıntı oluyo korkudan kaç kere test yapmıştım ben de :grin:

Bana da öyle bir yol görünüyor

Bence olmamak daha güzel vücut hem emzirme hem adet olunca cok zorlanıyor.56 gün lohusa kanamam sürdü o bitti 1 gün sonra ilk reglimi oldum kızım 1 yaşında ben 10 defa regl oldum emzirmemde devam ediyor.regl günleri işkence oluyor​:sad_but_relieved_face:

Bende aynı soracaktım bugün bende 6 ay oldu doğum yapalı çok güzel zayıflamuştım adet olmadım karnım çok fazla şiş hiç bir şeyim olmuyor

Bende bir yıl bir ay oldu dogum yapsli bir ay gelse iki ay gelmiyor o gelmediğinde sinirim cikiyor

Aslında benim için de böylesi iyi ama doktora gidilmeli mi bilemedim hem bebek hem adetle uğraşmak zor olurdu

İçini rahatlatmak adına gidebilirsin hem kontrolden geçmiş olursun tekrar​:hugs:

Benimde kafamda bu düşünce ,5.aydayiz hala olmadım. Doğum kilolarından da sadece bebenin kilosu gitti 76 kiloile girdim 73 ile çıktım, hala 73 um. Adeti kafaya takıyorum, kiloyu takiyorum, çok yoruluyorum :(:face_with_bags_under_eyes: annelik ne zormuş , canım annem hakkını nasıl öderim :cry:

Bende dün oldum 5.ayda

7 aydır olmuyorum

Ben 84 le girdim doğum sonrası 80 olmuştum su an 65 kiloyum bebeğim beş günlükken bir hafta yoğun bakımda kaldı onda vermeye başladım sağolsun yormayi ds sever böyle bu kiloya geldim aşırı zor annelik bir şekilde dayanıyoruz bazen bebeğimizin bir gülüşüyle sıfırlanıyor her şey

3ayda oldum bünyeye göre değişiyor bence