Adet öncesi lekelenme

Hanımlar 7.5 ay önce sezeryan doğum yaptım doğumdan iki ay sonra düzenli adet oldum sadce en son olduğumda iki hafta gecikmşti daha sonra adet oldum onun da üstünden 22 gün fln geçti 4-5 gün süren hafif lekelenme tarznda bişey oldu sonra lekee durdu bnm normal adet döngüsü 28-30 arası bu hem erken oldu hem de leke tarzdnda şimdi lekleri görmemin üstünden iki hafta geçti yine adet olmadım sizce bu lekeler adet mi normal mi internetde aradığım cvbı bulamadım size sormak istedim yardımcı olun lütfen

Doktora gitsene canim belki hormonal weya bisey olabilir