Neden olur arkdslar yaşayan var mı iki gündür kahverengi lekelenme oldu adet düzensizligim yok en fazla 25gynde bir yada ayda bir adet olurum adetime daha on gün falan var namaza engel mi bu arada
Namaza engel tabi el ayası kadar lekelenme olduysa engeldir. Olabilir belki stresten yorgunluktan erken olmuştur doğumunuz ne zaman bilmiyorum ama belki ondan olmuştur mevsimsel geçişten belki olmuştur lekelenme varsa devam ediyorsa kadın doğuma da gidebilirsiniz bildiğim kadarıyla böyle şeylere regl dönemlerinde bakılıyor ama ilk defa olduysa takip edin isterseniz önce
Bir buçuk sene oldu szryn oldu ilk kez oldu bklmm tmm internet te namaza engel değil yazıyordu da
Leke el içini geçexwk kadarsa engeldir yoksa engel değil
Tmmm canm teşekkür ederim ![]()
Rica ederim ![]()