Admin sohbet konusu

@Admin sohbeti devre dışı bıraktın. Ordaki mesajlasmalar silindi mi şimdi?

Hahahan halıme ya daha orda mı kaldın sen :joy::joy::joy:

@admin bu bir uyarı olsun, seni anlıyoruz inan ki fakat şuan olan olmuş, lütfen kuti gelsin..Sadece onun engellenmesi de çözüm değil ki, dediğim gibi olan oldu ya herkes engellenmeliydi ya da hiç kimse

Butun mesajlaşma yeri devre dışı kaldı.

Takıldım ya numara da yazdık ya şimdi sonuçta uygulama :rofl::rofl::rofl:birde fatura kuti ye kesildi olmadı o

Teh bu gece sen nasıl uyuycan​:joy:

Kesinlikle katılıyorum

Kavga mi çıktı

Allahim nasil bi gun yasiyoruz once nurr simdide kuti

Tulaycım sen bu işi çözersin :blush:

Nur u gördüm kuti ye ne oldu

Arkamda sen olursan hallederiz duygu :grinning_face::grinning_face::grinning_face:

Arkandayım :face_with_hand_over_mouth:

Katiye ne oldu

Kızlar ne oldu bu anlatin hele. Belki bir destegim olur. Adminle aram iyidir

Hanımlar daha once de oraya yazmıştım admin hanım haklı sonuçta oda emek veriyor. Sadece uyarması gerekiyordu . Sonuçta bizler de bilmiyoruz. Bugun hesabımı gizli yapmayı öğrendim. 17 aydır hiç oyle birsey aklıma gelmemişti ve bilmiyordum da. Admin kuti bizim arkadaşımız. Belki kutinin aklına geldi ama diğer arkadaşlar da onay verdi o zaman hepsi silinmesi gerekiyor yada uyarı verilmesi gerekiyordu. Bu konuda haksızlık yapmış oldunuz arkadaşa.

Katılıyorum habiş bıde bız kutiye dedık

Wp Grubu acmissiniz hee..en keskin kuralı cignemissiniz ve bacılarım​:joy:

Hayir sankı mit ne yani saçma sapan bır hareket kesinlikle

Ya vatsap grup açmaknıstedıler kızlar konuda katiyen patladı