Kızlar merhaba 2. Kez evlilik yaptım oğlumun velayeti benım üstüme ve bursaya taşınıyorum oğlum babaannesinde Giresun’da kalıcak adres değişikliği yapıcam ve oğlumun velayeti bende olduğundan dolayı oğlumda benımle aynı adreste gözükmek zorunda şuan lisede ve babannesının yanında Giresun’da okumak istiyor adres değişikliği olursa o okulda okumaya devam edebiliyormu bilginiz varmı aranızda öğretmen olan veya nüfusta çalışan
Bi sknti olmuyo sanirim universite yada liseyi kazanip oturdugu semtte degilde baska semt yada sehir disinda okuyanlar var adres sknti olmuyo diye biliyorum bilen biri yazar insallah canim
Ben orta okulu turkiye de okumustum hollandadan turkiye ye ama adres felan degistirmedim.
Şöyle yapabilirsin önce hem kendi adresini hem çocuğun adresini babannenin evine al. Okul kaydı olduktan sonra ikinizinde adresini kendi yaşadığın yere alabilirsin.
Çok fazla net bir bilgim olmamakla birlikte bildiğim kadarını söyleyeyim canım oğlun liseye yeni kayıt mı olcak yoksa zaten okuduğu liseye mi devam etmek istiyor ? Eğer yeni kayit olacaksa ikamet yeri önemli yanı okula yakın olması gerekiyor, ama zaten o lisede kaydı varsa ikametin değişmesi sorun olmaz diye biliyorum. Yinede daha iyi bilen arkadaşlar yardımcı olurlarsa daha iyi olur.
Çok teşekkür ederim hepinize yeni kayıt olucak