Aile sorunları

3.5 aylık bebeğim var 1.5 senelik ebliyim öfkekeme hakim olamadığım için kavga esnasında susamıyorum dün gündüz eşimle yine tartıştık boğazına yapıştı nefesim kesilinceye kadar sıktı çok korktum bebeğimin yanında halbu ki senelerce sevdiğim adamdı annem baban ayrı gidecek yerimde yok çalışmıyorumda ne yapacağım sabah saat 6 ı durduramıyorum göz yaşlarımı Allahtan ve bebeğimden başka kimsem yok

Bende öfke kontrolu olmayan biriyim maalesef sınırlemdıgım de ama bır tarafın susması yönetmesi gerekiyor bu durumu yaşadığınız olay cok kotü ne olursa olsun şiddete karşıyım bazen dilimizin kemiği yok evet ben bu durumda kendımı uzaklastırmayı baska odaya yada islere veriyorum bor sure sonra düzeliyorum ama yapılan hareket affedilemez ne demek boğazına sarılmak Allah korusun bısey de olabilirdi anı sınırle eşinizle sakınken konuşmayı deneyin

Sakinde konuşmaya çalıştım hee öyle değil saçmaluyon deyip konu kapanıyor evlendiğimiz sıralarda bu tip sorunlar yaşadık ama bu sın olay beni çok korkuttu unutamıyorum gözümün önünden gitmiyor

Yaşadığınız olay çok üzücü heleki bebeğin yanında yapması daha üzücü gözümün önünde canlandıda taa ben ağlıcak oldum.Yani konuşmak en çıkar yol gibi ama saçmalıyon demesi erkeklerin ağzında heralde sakız gibi veya eğitim yeri var orada öğretiyorlar geneli öyle “saçmalama, öyle birşey yok,sana öyle geliyor,hep sen haklısın” fln fln. Öfke kontrolü için en iyi çözüm uzman psikolog. İmkanın varsa git. Bebeğin çok küçük ve senden alır herşeyi. Bak benim ki daha 2 aylık Şu an biraz hastayız geçen dayanamadım ağladım kucağımda idi bana baktı baktı dudak büzdü ağlıcak nerede ise . Onun o haline daha çok üzüldüm. Sonra toparladım hemen güldüm fln. Demem o ki bebeğin de seni görüyor karşısında eminim üzgün bir anne görmek istemez hissesidiyorlarda ztn. Elimizde değil evet ve öyle durumlarda teselliyi önce Allah tan istiyor sonra evlatlarımıza sarılıyoruz. Çözüm sende. Ya alttan alacan susacan ama içine de atma oda belli yerden sonra patlak veriyor yada doktora gidip çare Arıcan. Erkekler kendilerini hakli gördümu eşlerin dediğine kulak kapatıyorlar aynı şeyi başkasından duyunca haksiz olduğunun farkina varıyor. Allah ım eşine ve sana sakinlik versin inşaAllah düzelir aranız ve daha birbirinizi anlayarak sakince muhabbetleriniz olur.

Sabah uyandım hiç bişey yokmuş gibi kahvaltı hazırlamış zorla yedirmeye çalışıyor biliyorum öfkesinden yaptığını ama böyle olup unutulup gidildiğinde kendime haksızlık mı yapıyorum acizmiyim siye düşünmeden edemiyorum çağre psikoloğa gitmek bebeğim için gidicem önceden kendimi düşünürdüm hep şimdi sadece tek düşündüğüm bebeğim bekarken ailemle yaşardım böyle sorunları şimdi eşimle yaşamakta ayrı dokunuyor ama kısır döngünün içindeyim sanki

Gecmis olsun canim

Cocugunu sevmiyormusun de eger benim canima bisey olursa bu cocuk ilerde senin hakkinda ne dusunucek aferim iyi yaptinmi diycek baba.normalde boyle bi insan olmadigini bende biliyorum de ama bundan sonra daha dikkat edermisin cunki artik yalniz degiliz.sorumlu oldugumuz bi bebegimiz var.lutfen dikkat edermisin bir dahakine cunki gozun donuyo sinirlenince.hic istenmeyecek sonuclarla bitebilir.nicin bunu kendimize yapiyoruz de guzel guzel gecinmek varken konusmakla her sey cozulur.sakinligini korumaya calis.ikimizde dikkat edelim bundan sonra tavirlarimiza.benden ne istediklerini yaz bende senden ne istediklerimi yaziyim birbirimizi daha iyi taniyalim.

Kusura bakma canim biraz uzun oldu.bundan sonra yasanmamasi dilegiyle.

İlk defa mı böyle kavga ettiniz acaba . Bende çok öfkeme hakim olamam hep de aileler yüzünden kavga ederiz çok kırıp dökme aşamasına da geldik ama çocuk olduktan sonra durulduk diyebilirim . Kavga sebebiniz önemli bir şey değilse güzelce konuşmayı demeyin beni bu üzdü öfkeme hakim olamadım deyin bu tip hareketler tekrarlıyor benim eşim de pat küt bir yerlere vurur eder dedim ona beni manipülasyon edemezsin böyle güzelce konuş o zaman diye sonra kesildi o vurmalar sğa sola bağırmaları falan

Teşekkür ederim kızlar sizinle paylaşmak iyi geldi böyle geri dönüşler almak biraz benimde sakin kalmam gerektiğimi gösterdi şuan iyiyiz eşimle inşallah bir daha böyle bişey yaşamayız diye dua ediyorum

İlk değil böyle kavgalarımız sadece ilk olan boğzıma yapışıp nefesimi kesemeye çalışması ilk