Merhaba kızlar benim.oglum 10 buçuk aylık bugün doktora kan somuclarini öğrenmeye gittim normal rutin kontrol işte doktor dediki kan ilacı ise yaramamış dedi çok düşük değerleri sende kansızlık Akdeniz anemisi varmı.dedi bende dedim bende küçükken kansızlık vardı kan verdiler ama benimki Akdeniz anemisi miydi bilmiuroum ki doktora kötü bişi mi dedim tarih verdi bende oğlum da kan vericezz işte ona göre dedi bilemem yani ağlayarak dışarı çıktım ben her halta ağlarım da bu benim ciğerim ben olayim olayım da onun ayağına taş değmesin yani aranızda var mı öyle napicam ne edecegim bilmiyorum
Bence hemen üzmeyin kendinizi, kan ilacını düzenli içiriyor muydunuz ? Düzenli içmiyorsa belki o yüzden düşük çıkmıştır veya ilaç değiştirip denersiniz. Sonuçlarınız da inşallah temiz çıkar moralinizi yüksek tutun.
Üzülmeyin demek kolay bende çocuğumla ilgili en ufak şeyde ağlıyorum ama kan ilacı hangisini kullandınız peki? Ben canım arkadaşım @Zeynep35 in tavsiyesiyle İtalyan bir marka olan Buona kullandım, içeriği de temiz ve tüm değerlerimiz 9. Ay kontrolünde çok iyi çıktı maşallah..Denemenizde fayda var, aglamakta çözüm değil ![]()
Öncelikle geçmiş olsun bizimde kan değerleri çok düşüktü 9 aylkken böyle olmaz dedi dr bizi bi bölüme yönlendirdi ama hatırlamıyorum hangi bölümdü ben çok üzülmüştüm dr dedimki ilacı bazen aksatıyorım devletin verdiği ilaç hiç. İyi deildi zaten bestrion damla alıp kullandık şükür öyle düzeldi tekrar kan vermedim kontrol için gitmedim bebeğim 14 aylkken sünnet oldu o zmann da kan değerleri iyi çıkmıştı şükür 15 aylk ilaç devam veriyorum yani size de geçmiş olsun Allah Şafi ismi ile muamele eylesin inşallah ![]()
Hepinize teşekkür ederim yani görünürde bişi yok bende de varmış mesela bende ben yetiskinim halsizlik devamlı uyku hali işte gibi.gibi benim ki normal gündüz uykusu iki defa kilosu iyi yani hareketli doktor kan ilacı verdi bitti vitamin değerleri yükselmiş dedi ama kan değeri dipte bende kan ilacı içiyorum bı bakalım özele götürelim buradaki özelde iyi değil ki
Bebeğinizin durumu nasıl daha iyidir inşallah merak ettim durumunu
Anemi olsa illa rahatsizlik olurdu bence. Normal kansızlık olabilir. Benim arkadaşımın bebeği Akdeniz anemisi ve ateş oluyor en basiti ve hastanede uzun süre yattiktan sonra teşhis koyulabildi. Doktorlar tahmin söyler kesin değildir . Bana da nikah için rapor alırken talesemi olduğumu söylediler. Hematoloji ye gittim öyle bişey yok dendi. Hemen kötü düşünmeyin.
Söyle soyliyim kızlar kurban bayramindan bir hafta önce falan önce ateşi oldu acile gittim basitinden bı ateş düşürücü verdi ve oradaki bakan kişi nasıl annesin hicmi farketmedin dedi kan değerleri çok düşük dipte dedi neyse bende normal doktora götürdüm dedi bebeğin rota virüsü olmuş önce iyilestirelim sonra kan degerleri ile ilgileniriz bana kan ilaci ve vitamin verdi icirdim o zamandan beri veriyorum vitamin iyi durumda ama kan değerleri yukselmemis dedi gene ilaç verdi gene gittim aynı işte doktor Akdeniz anemisi olabilir dedi ailedw var mı dedim anne babamı bilmem ama bende oğlum kadarken kansizliktan yatirmislar on beş gün bı asker vermiş kanı e doktor da özel olan kan ilacıni verdi ve ayın sonunda gel var mı varsa kaçıncı levelde dedi bende aile hekimine götürdüm asisida vardı soylim dedim hekim dedi ki kendiliğinden olan morluklar var mı uyku hali hareketsizlik e normal uykusu var hareketi düz duvara tırmanıyor o derece genede ihmal etme dedi bende kansızlık olduğunda herkes yürürken mahalledeki yaşıtlarım ben yerdeymisim sürekli uyuyormusim yani ay soninda gidicem bakicak doktor
Teşekkür ederim Allah razı olsun hepinizden
Çok geçmiş olsun canım umarım önemli birşey çıkmaz benimde bacaklarımda yıllardır hep kenliğinden morarır banada hematolije git dedi doktor birşey çıkmadı inşallah sizinkide öyle olur ![]()
İnşallah teşekkür ederim inanın insanın evladı hasta olması sıkıntısının olması. O kadar zor ki yani derdinden bu yaşta tansiyon hastası oldum