Akıtmayan suluk önerir misiniz bir buçuk yaş sonrası

Munchin kullanıyordum bu zamana kadar ama sanırım bozuldu akıtıyor artık memnun kaldıgınız öneri verebileceginiz var mı anneler :folded_hands:

Bende sizinkini markayı kullanıyorum memnunum şükür akitmiyor

Doğdugundan beri kullanıyorum artık bozuldu sanırım :pleading_face: farklı güzel model yoksa yine bunu alırım galiba

Nuk marka alıştırma bardakları var, biz onu kullanarak başlamıştık hala da kullanıyor. Hiç akıtma yapmıyor.

Çok sağolun bakıyorum hemen :heart_with_arrow:

Bende dün bu markanın pipetli sukuğunu aldım. Kendim çekeyim dedim ama çok zor çekiliyor pipetten su. Normal mi bu yoksa hüp yaptığın gibi anında hızlı hızlı geliyor mu

Banada öyle geldi zor içiliyor

Zaten su içmeyi bi türlü alıştıramadım bu pipetten hayatta içemez ki . 8 aylıkken pipetle içen bebekleri tebrik ederim :woman_bowing:t2:

YouTube de nasıl alistirilacagini gösteren videolar var bende ordan bakıp öğrettim 2-3 defa ondan sonra kendiliğinden içti, çektiği zaman güzel geliyor sıkıntı yok

Gördüm pipete bişeyler sürüp alıştırıyolar denicem bende bakalım

Bende en sevdipi meyve çilek sürmüştüm onu yemeye çalışırken anlamıştı. En sevdiği meyveyi vs deneyebilirsiniz sizde inşallah alışır

En sevdiği şeyler yoğurt ve tarhana çorbası:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

yumurta sevmiyorsa tarhanali yumurta deneyebilirsin benim kız çok sevdi yumurta sade olunca yemiyor . bizim sulukta geldi uyansın deneyeceğim bakalım

Yumurta yiyor avakadolu ama severek mi zorla mı tartışılır​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Benşm kızım da 15 aylık olunca alıştı birden kendisi :rofl: ben de bi kaç defa denedim alıştırmayı ama sürekli unuttu. Pipetli suluğu verimce sadece ısırıyodu. Alıştırma bardağıyla içiyodu suyunu

Ben tstlı kaşığıyla içiriyorum. Alıştırma bardağıyla nadir içiyor . Su içirmek bile yorucu ya . Pipetten kolay mı geliyor su zor mu. Aldığım zaman denemiştim de zor çekiliyodu. Eğer zor gelmçyosa satıcıyla iletişime geçeceğim

Ben de munchkin almayı düşünüyodum ama kardeşlerimle bşr araya geldiğimizde o almak istedi marketten bir suluk aldı hediye olarak. Kızım onunla içiyor şu an, zor mu geliyor bilmiyorum denemedim hiç ben ama bi bakarım. Bununla içmeden önce de kardeşimin kızının suluğundan içmeye başladı birden kendi kendine. Ben de şaşırdım hatta içemiyodu dedim, belki onu içerken gördüğü için gaza geldi hiç bilmiyorum :face_with_hand_over_mouth:

Normal sulukların çekimi daha kolaydır bence. Bi ton para veriyoruz verim alamıyoruz ya su içsin diye 1500 lira para harcadık şaka gibi :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Dimi ben de onu düşünüyodum kaliteli alıcam dedim kardeşim de alayım diyince bir şey diyemedim 100 tl ye aldı hatta, istersen öyle bi suluk da dene uygun fiystlı nasıl olsa :rofl: belli olmaz belki de daha iyi içer. Ama çantaya filan koyulmaz su akıtıyor. Ben bir yere gidersem bardak olan suluğu alıyorum yanıma ondan asla akıtma olmuyor.

Şu suluğu bişeyler sürerek deneyeyim olmazsa bide ucuzlardan deneriz :grinning_face_with_smiling_eyes: