Aldatılma korkusu

Kızlar merhaba içim şu an çok kötü akıl almaya ihtiyacım var kimseyle paylaşamıyorum bana bir şeyler diyin ne olursunuz. Eşim tarafından hiçbir şey yaşamadım geçmişimde de aynı şekilde zaten ikinci görüştüğüm kişi eşim oldu ama babam annemi aldattığı için boşanmışlardı ben 10 yaşındayken. Eşim ile aynı iş yerinde tanışıp evlendik ben çocuktan sonra ayrıldım eşim de devlet işi nasip oldu oraya başladı hastahanede çalışıyor ilk önce erkeklerin olduğu bir bölümdeydi şu an da bayanların olduğu bir bölüme geçti hergün sorguluyorum her şeyi anlatıyor içimi rahatlatmak için elinden gelen tüm çabayı gösteriyor ama bir türlü kabullenemiyorum hep bir acaba ne oldu neler yaşandı bugün düşüncesi içimi yiyip bitiriyor bugün bir bayan da yanlarında yemek yemiş sonrası duyduğumdan beri istemsiz ağlıyorum her akşam geldiğinde sorular sorup sinirleniyorum trip atıp darlıyorm aslında eşim gerçekten iyi biri hiçbir şeyini gizlemez ondan şüphe duyacağım bir şey yaşadım ama ben bu dıyguyu atlatamıyorum kıskanmak kısıtlamak ya da kafamda kurmak istemiyorum nasıl başa çıkacağımı da bilmiyorum çok çaresizim kafamdaki bu düşünceler içimi yiyip bitiriyor

En başından beri böyleyim ben hatta diğer erkek arkadaşımda da aynı hislerim vardı. Allah bilir tabi ki ama telefonu her şeyi ortada yani karıştırırım da gizliden. sosyal medya da kullanmıyoruz benim sorunum hep bu şüphe hep kafamda kurma ya yanımızdan bakımlı bir kız bile geçse içimden sinirleniyorum bazen dışarı bile çıkasım gelmiyor

Benim eşim de bana çok dikkat eder ben o kadar kıskanmam iş yerinde bayan da olabilir aslında bu çok normal. Sizin çocukluktan gelen bir travma olabilir. Bence bir psikolog tedavisi almanız ilişkinizi guçlendirir. Kuşkularınız azalır.

Şüphe edersen takibe al incele ama sen şüphelenmiyorsun kuruntu yapıyorsun geçmişte babanın yaptığı şey yüzünden. O yüzden kuruntu yapıp eşini de kendini de üzmeye bunaltmaya değmez. İş yeri sonuçta erkeklerle de çalışabilir kadınlarla da bu çok normal doğal birsey. Allah şeytana uydurmasın yapacak insan sadece iş yerinde değil evde oturduğu yerden de aldatır. Bunu aşmazsan kendini yıpratırsın en iyisi destek alman olur.

Canim esini çok daraltma . Yani bir zaman sonra esin senden bikar. Tabi empati kur sen calisan esin seni sorgulasa hergun tirip atarsa sen ne yaparsin . Sen de babadan dolayi baska erkeklere karsi guvensizlik olmus . Ve aşırı kisakc birine benziyon. Bende cok kıskancım ama esime cok guvenirim o bni kisitlamaz bnde onu kisitlamam dogrusu da bu zaten .Evet hem cinslerimizden korkulur erkeklerden de korkulur ama bir kadin da bir erkek de istemediği seyi asla yapmaz . Senin esine birisi yanaşsa esin seni seviyorsa zaten geri durur . Ben ilk evlendigim.sene eltimden bule kiskanmistim sirf eltime hayatim dedigi icin baya kavga etmistik​:joy::joy::joy:

Kesinlikle öyle eşime de demiştim insanın içinde varsa ne şekilde olursa olsun yapar diye ya işte her şeyin farkındayım dillendirmek bile istemiyorum ama engel olamıyorum işten geldi yine aynı şeyler yaşadık ağladım adamı bunaltıyorum destek almak istiyorum sadece istemekle kalıyorum çözülebilir mi bilmiyorum

İşte ultra bir kıskançlık ve kuruntu var nasıl alışacam bu durumu diyip duruyorum. Bunalttığım için kendime kızıyorum akşam gelsin hiç konuyu açmayacam diyorum gelip anlatsa başlıyorum söylenmeye ağlamaya bana dua edin bu çıkmazdan kurtulayım mutluluğun içinde mutsuzluk yaşıyorum

Gitmek istiyorum ama sadece gitmek istediğimi diyorum gidemedim gidince düzelecek miyim onu da bilmiyorum

Ay sakin oyle yapma evliligin cok zedelenir .
Şey yap hayatim bugun neler yaptin de sen de yaptiklarini anlat sohbet et sorgulama. Ben esimle oyleyim her sabah derim bugun ne yapacaksin . Eve gelince bugun neler yaptin doye sorarim oda bna sorar bugun evde ne is tutun vs vs .

Aminn Allahım doğru yoldan ayırmasın hiçbirimizi

İşte sormadan o anlatıyor bugün bunlar oldu bilgin olsun diye benim tüm modum düşüyor. Bir de her şeyi anlatacaksın bana bir şey gizleme diye tutturuyorum. Bir diyorum ki diyeyim bana artık anlatma iş sonuçta olabilir sonra içinden diyorum bunun rahatlığıyla ya samimi ortam olursa yani arkadaş olma ihtimali bile beni yoruyor ya öyle sığ düşünüp kendimi yıpratıp eşimi yoruyorum öyleki aklımda taa her şey olmuş bitmiş ben annemin yanına geçmişim işe başlayıp çocuğuma birikim yaptığımı eşimden çocuk için nafaka alacağımı falan düşünüyorum bu derece nasıl oldum bilmiyorum

Hahaha deli ya o kadar ileriye gitme bi zamanlar bende oykeydim .Aşırı kiskançtim . Hatta ilk evlendigimiz zaman ankarda otobus beklerken bir kiz geldi esimden cakmak istedi​:joy:tabi bende soylendim durdum konusmadim. O kadar insan var neye cakmak veriyon diye . Her javga etilizde bosanalim diyordum​:joy::joy::joy:ahh ne kadar malmisim noye oyle diyorsam .. esin oyle biri degilse guven esine yoksa cok yipranirsiniz . Bir acgini yakalayinca oyle dusun suanlik icin icini ferh tut. .Daha once de dedigim gibi çok kisitlanmaya gelmez çok bunaltlma birden patlar olan ikinize olur.

Çözülebilir yani en azından bu duyguyu biraz azaltılmış olursun

Umarım öyle olur araştırıyorum şuan. teşekkür ederim :folded_hands:

Bi benzerini ben de yaşadım aynı tepkiler :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: boşanalım kelimesini hiç dillendirmedim ama aklımda olursa diye kurup duruyorum. Bir buçuk yıllık evliyim zamanla geçiyor mu bu hisler ya kaç yıllık evliydin sen canım

2,5 yil oldu .

Cidden gel de kıskanma ya :grimacing:Sende de böyle durumlar oluyor mu eşini darlıyor musun

Allahım aile saadeti huzuru nasip etsin herbirinize

Eşimin iş yerinde de kızlar var ama ben kıskanmıyorum. Yüz yüze tanışmadım ama hepsi beni bilir. Eşim iş yerinde molaya çıktığı zaman hep beni görüntülü arar konuşuruz. Şüphe edeceğim birsey varsa kıskanırım ama diğer türlü kıskanmam eşime güveniyorum karşı taraftan birsey gelse bile mesafesini koyar.

Benim eşimin çalıştığı yerde 10 erkek varsa 50 kız var.. hiçte kiskanmam.. hiç korkmam aldatır mı diye. Çünkü bilir.. şüphe duyarsam bosarim seni dedim :double_exclamation_mark: seninkisi malesef kuruntu olmuş. Seni çok iyi anlıyorum ben. Psikolojik destek almalisin. Yoksa eşini ve kendini çok yıpratırsın canım. Mutluluklar dilerim :white_heart: