Kızlar oğlumun kolunda bı kaç kabariklik kizariklik var alerji mi sinek ısırığı mı bilemedim
Tek kolunda var sadece
Sivrisinek veya başka bı böcek ısırığı gibi duruyor ama canım , ben köyde oturuyorum pire oluyor buralarda pire ısırığına benzettim benim büyük kizimi da çok ısırır ordan biliyorum yakın zamanda köy otraminda kedi köpek yada başka çiftlik hayvanı bulunan bı ortamda bulunduysan pire olma ihtimali yüksek .
Teşekkür ederim cevabın için ![]()
Ne demek canım , geçti mi peki ?
Evet sinek ısırığıydi sanırım geçti şükür
Geçmiş olsun
Sinek ısırığı canım alerji olsa tüm vücuduna yayılıyor tek bi yerde olmuyor
Sinek ısırığı ya bende korktum kiziminde yüzünde 12 tane çıkmıştı ucken olarak üçer üçer ayrilmislar sağlık ocağına gittim (ve sadece yüzünde vardı ) olarji olmuş aşısını yapamayız falan dediler…
Tahtakurusu bu bizde de var şuan evi temizlicez