Alttaki 2 disimiz vardı şimdi yan kesiciler de ikisi birden geliyor bugün biri çıktı diğeri de belirginleşti ve atesleniyoruz çok tedirginim ve aşırı zorluyor beni üstelik tatile gittim geldim berbat geçti beni mahvetti yordu ve dinlenemiyorum da ateşli ne zaman biter bu durum acaba ![]()
Bizde öyle bi süreç atlattık 3 hafta önce. Bi anda 4diş birden çıkardı ateş ağlama krizleri uykusuzluk.. bizim 1 hafta sürmüştü inşaAllah sizin o kadar uzun sürmez ![]()
9 aylık bebeğimin 2 alt ön dişleri ve 2 üst yan kesici dişleri aynı anda bu hafta çıktı. Çok şükür ateşimiz yoktu. Huysuzluk, ağlama krizleri, gece uyumama ve en önemlisi de meme reddi yaşadık. Emzirmeyi denedim memeyi alıp birakip ağlama krizlerine girdi. Emmedikce sağıp verdim. Çok şükür ki bugün keyfi yerindeydi ve emzirerek karnını doyurabildim. Bir hafta kadar sürdü bu diş sancısı. Umarım sizin de kısa sürede geçer ![]()
Çok geçmiş olsun dıs sancisi doktorlar en fazla 15 gün sürer diyor ama aynı anda bi kaçı ciksrsa zaman alkyor bizim bir ayın içinde üç diş ard arda geldi bir ay sürdü sanciis gece ağlamalar şimdi bı dış daha delinmiş oburleride beyazlamış ateş yok ama yine gece ağlamalar başladı
Ayy inşallah uzun sürmez acile gittik hafif enfeksiyon var antibiyotik verdi
Bizimki tam tersi sürekli emmek istedi sürekli biseler yemek istedi süt kalmadı diyorum ama nafile 2 saatte bir emzirdim
Geçmiş olsun bizim de dün 1 tanesi çıktı bugün 39 oldu ateşi acile gidince çok az cigerde enfeksiyon varmış ama umarım erken çıkar da uzun sürmez duam ![]()
![]()
İnşallah kolayca cikaririlar bende çok dua ediyorum tüm bebeklere annelerine Allah’ım kolaylık saglasin Rabbim şifa versin inşallah çabucak toparlarlanir hastalıktan dir ateşi büyük ihtimalle
Aslında emmek istemesi daha iyi gibi geldi bana. Çünkü oğlum memeyi ağzına alır almaz kendini geriye doğru atıp ağlama krizine girdi. Onu susturma ve buzluktan süt çıkarma çabası derken ev gündüz gece aglama ve bizim onu sakinleştirmek için söylediğimiz şarkılarla inledi. Bugün daha sakin ve tüm günü emzirerek bitirdik. Süreç geçici. Sadece anne babalara sabır gerek ![]()
Dişinden yapıyor bizimki de öyleydi sürekli saat başı kalkıp gece emmek istiyordu
Emmesi daha iyi ama göğsümde yara olunca çok zorlandım çok şükür bugün sabah 8. Dişte çıktı ateşi biranda düzeldi sadece boğazında geniz akıntısı var antibiyotik ile toparlayacagiz inşallah
1 haftadır bizimki de çıkartmaya çalışıyor alt yan kesicileri. Alt önler, üst önler ve üst yan kesiciler cikmisti. Alt önler çıkarken de bu kadar zorlamıştı şimdi yanları da zor geliyor sürekli ağlıyor bağırıyor çığlık çığlığa evde. Hiçbir şey bulamazsa parmaklarini ısırıyor koparacak neredeyse. Bugün ilk defa ağrı kesici verdim çaresizlikten aglamasini durduramadim maalesef… Gece 1 saatte 1 uyanıyor emmek için aynı durum. Gündüz 2 saat anca duruyor. Hiçbir şeye 2 dakikadan fazla bakmıyor inşallah hayırlısıyla çıkar artık ![]()
@Aysenur01 @Saye Bildiğim kadarıyla sizlerle meslektaşız. Ben bu diş çıkarma süreçlerimizin bir kısmının yaz tatiline denk gelmesine çok şükrediyorum.
@Saye Ben de şurup kullanma taraftarı değildim. Ama gece sadece 1 saat uyku ve ağlama kriziyle geçince karanfil yağı ve dentinox isimli jeli aldım. Düzenli kullanmadım yine de. Çok ağladığı zamanları damaklarina sürdüm bir iki kez onları da.
Jel veya yağ hiçbiri etki etmedi bizde ya. Tetagil veriyorum o da etki etmiyor son çare verdim artık şurubu. Doktora sormuştum verebilirsin demişti. Yalnız kilosuna göre yarım veriyorum tam 1 ölçek değil.
Biz çok şükür ki o sancılı diş çıkarma dönemini şimdilik atlattık. Oğlum dikkatini çekmek ağlamasını durdurmak için evde yapmadığımiz şey kalmadı. Bir de meme reddi yaşadık. Beni en çok o zorladı. İstediğinde emdi, istemediginde ağlama krizlerine girdi. Buzdolabında sütüm vardı emmediginde onlardan verip yeniden sağım yaptım.
Ayy benimki de aynı biz diş kaşıyıcıyi sulu olanı buzluğa attım onu kemirdi hep onun sayesinde patladı disi
Yaz olması benim için zorladı ama jel kalp rahatsızlığına neden oluyormuş o yüzden kullanmıyorum.