Kızlar 15 günde bir 1 gram altına girdik 7 kişiyiz biri 500 TL takacak eşim diyor onlar senin birikimin olcak bizim aylık borç taksitine vermene gerek yok ama ödemesini. De eşim yapcak ben çalışmıyorum ya bir türlü çözemedim bu altın grubunu falan nasıl değerlendirmeli napmam lazım
Bizimde günümüz oluyo canm bu gün olmazsa çok harcıyorz gün çok mantıklı bi birikim bnce bizde her ay 7 gr yapıyorz 10 kişiyiz 70 gr ediyo bnde biraz daha ekleyip bilezik yapıyorum canm hem daha güvenilir istersende bankada altın olarak bekletebilirsin ihtiyaç halinde bozdurabilirsin
Ben gün işini hiç sevmiyorum hele ilk veya ortalarda alınca hiç Sevmiyorum en son alacaksam giriyorum genelde başlarda aldım mı sanki sonuna kadar hayrına dağıtıyormuşum gibi geliyor ![]()
![]()
![]()
Bende hiç sevmiyorum para harcayamıyorum bana saçma geliyor![]()
![]()