Sezeryanla dogum oldu amilat yerım kızarmıs ve 2 gundur cnm cok acıyor neden acaba ne yapmam gerek
6 ay oldu ılk defa boyle oldu
Üşüttünmü acaba
Doktora git canm dikiş yerlerine bakması gerekiyor ultrason dankorkma bişey yoktur havalarda soğudu yelek giy hep