Hanımlar merhaba, ana kucağını ne zamandan itibaren kullanmaya başladınız?
Ben doğduğu zamandan beri kullanıyorum şimdi 7 aylık yine işim olunca falan koyarım yanımda olcak şekilde
Bizimki kademeli olanlardandı daha doğrusu hediye gelmişti bize
Hanımlar merhaba, ana kucağını ne zamandan itibaren kullanmaya başladınız?
Ben doğduğu zamandan beri kullanıyorum şimdi 7 aylık yine işim olunca falan koyarım yanımda olcak şekilde
Bizimki kademeli olanlardandı daha doğrusu hediye gelmişti bize