Ana kucağı

Hanımlar merhaba, ana kucağını ne zamandan itibaren kullanmaya başladınız?

Ben doğduğu zamandan beri kullanıyorum şimdi 7 aylık yine işim olunca falan koyarım yanımda olcak şekilde

Bizimki kademeli olanlardandı daha doğrusu hediye gelmişti bize