Ana kucağı

Merhaba kızlar bebegim 35 gunluk surekli kucakta yürüterek uyuyor gündüz de hemen yatırıyoruz çığlık atmaya başlıyor asla kendi kendine 5 dk durmuyor ana kucağı alsam işe yarar mı ne yapacağımızı şaşırdık

Ayni benim bebeğimin küçük halleri :sweat_smile: manuel ana kucagimiz vardı 40 günlük olunca ona koydum, ayağımla salliyordum aleti içinde uyuyakaliyordu zamanla çok sevdi, ona oturtup işlerimi halletmeye başladım, şuan 10 aylık hala ara ara kullanıyorum :sweat_smile: Benim elim ayağım olmuştu inşallah sizde de işe yarar o yüzden alın derim

Teşekkürler o zaman alayım en iyisi :grinning_face_with_smiling_eyes:

Merfbaby nin anakucağı da benim kurtarıcım oldu aynı hiç uyumuyordu kızım o anakucağının üzerine yastık koyduk yastığa yatırıp sallıyorduk o şekilde uyuyordu tavsiye ederim.