Anakucagı kullanımı

Anneler bebeklerinizi anakucağına koyup disari cikanlar kac aylikken basladiniz acaba ?

Kangurumu canim eger oyleyse bende merak ediyorum 2 ayligiz havalar biraz iyi olunca alip kullanmak istiyorum okula giden ablamiz var ona gidip gelirken

3 aylik oldugunda basladik kanguru kullanmaya.

2 buçuk aylıkken başladım

Sling ile iki ayda belki daha erken başladık çok rahat hiç sıkıntı olmadi güvenli bağlanma açısından da tavsiye ediliyor

2 aylıkken başladım ama toplamda 3,4 kere anca çıkdım ne kadar ergonomik olursa olsun dayanamadım ben

2,5 -3 aylıkken başladım ben de kanguruya çok rahat etmiştim . 1 ay kadar kullandım. Sonra kilo almaya başladı zaten ağırlaştı.

2.ayına yakın kanguru kullanmaya başlamıştım. 5 aya kadar kullandım. Bebeğim ağırlaştığı için şuan kullanmıyorum.