Bizim de aynı, ben de bu anakucağının hemen hemen aynısını kullanıyorum. Ama herkes normal olduğunu söylüyor
Ben kullanmadığım halde bebeğimin saçı aynı bölgede aynı şekilde.
O anakucağindan dolayı değil canm saçları çok ince olduğu için belli bir bölgede seyrelme veya dökülme olabilir sürtünmeden dolayı benim bebeğimin saçlari çok gürdü onunda seyreldi baya
Dökülmesi normal diye düşünüyordum ben de ama bugün o bölge kızarmış, zarar mı veriyoruz diye korktum
Yatağı hep saç oluyor dökülmesi normalmiş
Ben ana kucağı kullanmadığım halde saç sadece kafasının üstünde var kenarlarda çıkmıyor sanki şekilli kesmişiz gibi 7.gününde kesmiştik baya saçlı doğmuştu benim kızım şimdi yanlarda yok ![]()
Bizim de üstlerde daha fazla var ama yeni saçları çıkıyor. Sadece arkasında bir noktada yok anakucağı yüzünden
Bizimki de öyleydi yeni saçları çıkıyor merak etmeyin
İyi bari, biberiye suyu kullanıyor kuzenim kızı için ama bizimkiler için daha erken sanırım
- Ay saç dökülmesi başlıyor bebeklerde. Bizde de oldu özellikle yattığı bölgede oluyor dökülmeler sürtünme olduğundan. Ama bir müddet sonra duracak dökülme. 8 aylık olmak üzere bebegim daha yeni yeni düzene giriyor saçları. 4 aylıkken kesmiştik bi. Ama dediğim gibi 1 aydır falan dökülen yerler uzamaya başladı.
Evet kullanmayın bence de. 5 aylık bebeğim şimdilik dökülmesi çok azaldı yattığı yerde iki üç anca görüyorum bazen hiç görmüyorum normal yani
Teşekkür ederimm, uzamasını bekleyeyim o zaman
