Anakucağı saç döker mi


Kızım neredeyse 3 aylık, bu anakucağını kullanıyorum, üzerine müslin örtü örtüp. Ama kafasının arkasındaki bir bölgede saçları tamamen döküldü ve o bölge kızarmış. Kullanıp da böyle bir şey yaşayan var mı, normal mi bu durum?

Bizim de aynı, ben de bu anakucağının hemen hemen aynısını kullanıyorum. Ama herkes normal olduğunu söylüyor

Ben kullanmadığım halde bebeğimin saçı aynı bölgede aynı şekilde.

O anakucağindan dolayı değil canm saçları çok ince olduğu için belli bir bölgede seyrelme veya dökülme olabilir sürtünmeden dolayı benim bebeğimin saçlari çok gürdü onunda seyreldi baya

Dökülmesi normal diye düşünüyordum ben de ama bugün o bölge kızarmış, zarar mı veriyoruz diye korktum

Yatağı hep saç oluyor dökülmesi normalmiş

Ben ana kucağı kullanmadığım halde saç sadece kafasının üstünde var kenarlarda çıkmıyor sanki şekilli kesmişiz gibi 7.gününde kesmiştik baya saçlı doğmuştu benim kızım şimdi yanlarda yok :face_with_peeking_eye:

Bizim de üstlerde daha fazla var ama yeni saçları çıkıyor. Sadece arkasında bir noktada yok anakucağı yüzünden

Bizimki de öyleydi yeni saçları çıkıyor merak etmeyin

İyi bari, biberiye suyu kullanıyor kuzenim kızı için ama bizimkiler için daha erken sanırım

  1. Ay saç dökülmesi başlıyor bebeklerde. Bizde de oldu özellikle yattığı bölgede oluyor dökülmeler sürtünme olduğundan. Ama bir müddet sonra duracak dökülme. 8 aylık olmak üzere bebegim daha yeni yeni düzene giriyor saçları. 4 aylıkken kesmiştik bi. Ama dediğim gibi 1 aydır falan dökülen yerler uzamaya başladı.

Evet kullanmayın bence de. 5 aylık bebeğim şimdilik dökülmesi çok azaldı yattığı yerde iki üç anca görüyorum bazen hiç görmüyorum normal yani

Teşekkür ederimm, uzamasını bekleyeyim o zaman