Kızlar oğluma meyve süzgeçine ananas katıp verdim daha yerken ağlamaya başladı gaz sandım ama değil sanırım ağzını sürekli tükürüklüyor emziğini almıyor böyle bir durum yaşayan var mı
Ananaso sevmedi anlaşılan, her bebek farklıdır. Senin bebiş sevmedi ama herkeste böyle olacak diye bir şey yok canım.
Canım amanas yiyince nemde oyle oluyorum ağzıma sanii dokenler batıyor gibi belki oğlunda da öyle olmuştur
Ananasın içinde “bromelain” diye bir enzim var bu dil ve ağız dokusundaki proteinleri parçalayabiliyor bu da ağız içinde yanma ve tahrişe neden olabiliyor muhtemelen bebeğinizde de öyle olmuş
Aaa doğrudur teşekkür ederim daha da vermem zaten ![]()