Kızlar meraba ben keçiörene yeni tanıştm 2 ay olucak burda kimse yok evde de çok sıkılıyoz bebişmle aslında tüm sülalem burda hemen hemen ama onlar etimesgut tarafında uzak yani bende bebekli olduğm için gidemyrm onlarda pek gelemyr
Bende keciorendeyim canim neresine tasindin sen. Valla biraz uzak mesafe olunca gelinip gidilmiyo gercekden ben anneme yakinim o yetiyo banada
Pınarbaşındayım cnm sanatoryumda benim annemler kaynannm gil memlekete ama babamın kuzenleri kendi amcalarım abimler falan hep burda ama etimesgut çayyolu tarafında lar malesef banada uzaklar bebekle gidemiyorum havalar soğuk
Etlikdeyim bende canim annemler sanatoryumda oturuyo. Evet uzak olunca gelinip gidilmiyo aslinda uzaklik bahane de işte havalarda soguk olunca. Araba varsa bi sekilde gidilirde gozumuzdede buyuyo bazen cocuklarla falan zor oluyo
Evet havada soğuk dışarı cıkasım da yok hafta sonu eşimle arada çıkıyoruz dedğn gibi arabada olmayınca zor bebekte olunca daha zor daha 2 buçuk aylık