Merhaba arkadaşlar sorum biraz farklı tek bende mi oluyor bilmiyorum. Bir kızim ve oğlum var. Kızım 7 yaşında oğlum 8 aylık. O kadar çok seviyorum ki anlatamam. Yüzlerine baktıkça istemsizce ağlamak geliyor ağlıyorum. Oğlumu izliyorum mesela gözlerimden yaş dökülüyor neden böyle oluyorum anlam veremiyorum kendime varmı böyle bişey yaşayan
Allah bağışlasın canım. Benimde iki kızım var biri 7 bucuk yaşında diğeri 45 günlük daha bende öyleyim yani seninki gibi yüzlerine baktıkça ağlamak değilde sürekli kötü şeyler geliyor aklıma engel olamıyorum mesela onlara bişey olsa ben ne yaparım diye düşünüp ağlıyorum böyle değişik düşünceler yüzünden ağlıyorum yani.
Aynı şey bana da olmuştu, kızım 4 aylıkken bir film izlemiştik, filmde kadın çocuğunun geleceğini de görüyordu. Film bittiğinde kızımın büyüyeceğini belki hasta olacağını vs düşünüp ağlamıştım çok. Hala da bana güldüğünde veya sadece uyurken bile duygulanıyorum. Evlat sevgisi çok başkaymış gerçekten Rabbim hasretini çeken herkese nasip etsin bu duyguyu ![]()
Tek ben mi yaşıyorum bunduygulari derdim yalnız olmadığıma sevindim
Yazdığınız herşeyi yaşıyorum evet ya onlara bişey olursa yaşayamam ya bana bişey olursa bnm kadar güzel kim bakar onlara halleri ne olur diye bir sürü şey geçiyor aklımdan önceleri böyle şeyler düşünmezdim sonradan sonraya hep aklıma böyle şeyler takılır oldu. bağrıma basıp cikarmayasim geliyor hep orda kalsınlar istiyorum. Rabbim bizi evlatlarımıza evlatlarımızi da bize bağışlasın
Amiin inşallah canım
aynen oda var bana bişey olsa benden iyi kim bakacak evlatlarıma korkusu da çok bende eşimin annesi onlar küçükken vefat etmiş üvey anneyle büyümüşler o kadar çok hissetilerki annesiz olduklarını görümcem ve eşimin de yaşadıklarını görünce çok korkuyorum ama Rabbim korktuğumuz yerden sınamaz inşallah hiç birimizi
Allah bağışlasın benm kızım 7 aylık valla ilk günden beri ben de öyleyim
hep şey diyorum gerçek aşkı buldum sanırım ![]()
![]()
Ben 2 yıl hamilelik için uğraştım en son tüp bebek ile nasip oldu. Hep iç çekerdim bebekli aileleri gördükçe ama rabbim nasip etti şükürler olsun. Şimdi oğlum 45 günlük ve yokluğunu düşündükçe gözlerim dolar hep. Anne olmayı çok sevdim sanırım. Allah kimseye acısını yaşatmasın
Merhaba canim veren de alan da rabbim saklayanda koruyan da mevlam saglikla imanla kuranla güzel ahlakla buyusunler benim de 8 yasinda kizim 7 aylik bebesim var dediginiz herseyi yaşıyorum çalışıyor um hergun rabbime emanet ediyorum çıkıyorum guzel gunlerini görürüz inşallah
Bunları okurken bile duygulandim evlatlarımız ne kadar şanslı onları canından çok seven anneleri var. Sanırım kaç yaşlarına gelirlerse gelsinler gözümüzde hep bebeğimiz olarak kalacaklar bize her zaman ihtiyaç duyacaklar. Annelik duygusunu en derinden yaşıyoruz sanırım duygulandıran şeyde bu. Rabbim kimseyi evladiyla sinamasin
6 sene sonunda mucize gibi geldi sevgili kızım bana. Tam ümidi kestiğim anda siyah beyazdan başka renklerinde olduğunu gösterdi. 64 gündür bizimle binlerce kez şükürler olsun . Onu birinin inciteceğini düşünmek bile kalbimi paramparça etmeye yetiyor. Ben onu cok seveceğimi zaten biliyordum ama bu kadarını hic tahmin etmiyordum. Benim için dünyanın merkezi kızım oldu. Herşeyi unuttum onunla ondan öncesinde yaşamadığımı farkettim bugün iki ay aşısı vardı gece bütün forumu okudum. Sabah onun sağlığı içinde olsa onun canının yanacağını bile bile sağlık ocagına götürdüğüm için yol boyu ağladım. Daha sonra o aşı vurunurken bende onunla ağladım defalarca kez özür diledim çocuğum dan. Annelik büyük bir vicdan azabı. 2 saat aralıksız uyursa acıktı diye vicdan azabı çekiyorum. Onun yaşamı boyunca ayağının ucuna değecek taş bile beni ürkütüyor. Annelik cok güzel ama cok da zor her saniyesi ayrı bir vicdan muhasebesi. Rabbim evlatlarımızı bize bagışlasın hic birimize acılarını göstermesin. Güzel günlerine şahit olalım insallah ![]()
![]()
Annelik dünyadaki en zor ama en güzel şey. Hiç bir duygu annelik duygusunun yerini dolduramaz. Evlatlarimin gözünün içine baktığımda bile ağlıyorum. Biz el bebek gül bebek bakıyoruz umarım hayat onlara kötü davranmaz. Hep dua ediyorum kendi çocuklarım ve bütün çocuklar için. Rabbim kaderlerini bahtlarini güzel eylesin hayırlı sağlıklı evlatlar olsun su gibi tertemiz up uzun ömürleri olsun ![]()