Kızlar elinde olan ve satmak isteyen var mi
Elimde var ama bizde ek gida dönemindeyiz. Internet satış platformlarında var diye biliyorum.
500 TL 2. El alsam daha uygun olur diye düşünmüştüm ama mecburen alacm artk
kitap işinize yarıyor mu nasıl
Bende kitabın adını yanlış hatirlamisim ya var sanıp gönderecektim ama olmadı bende acıkınca yer varmış ![]()
Evet cok memnunum ben kitaptan. Serdar hocanın hastası zaten bebeğim, ek gıda dönemini, öğünleri kitaba gore ayarlıyorum. Fiyatina cok şaşırdım, biraz fazlaymış gercekten.
Peki o nasıl memnunmusnuz
Evet gerçekten fazla
İlk başlarda yararlandım ama sonra hep doğaçlama yaptım ben açıkçası