Anne olmayı beceremedim

Aşırı zor bir bebek uykusu sorun yemesi sorun tükendim artık tek başımayım yardım edenim yok kaynanamlar yakınmda bir gün yardıma gelmezler elli kilo domates aldım iki gündür konserve yapıyorum bebeğin zor evin küçük yapma diyeceğine bana da yap diyor kızım deseniz tam biraz toparladı dedim kilo bakımından insanların içine bi girdi herkes kilo almş kilo almş şişko diye diye halbuki ki asla kilolu bir bebek olmadı sadece biraz kusması durmuştu kendine geldi biraz şom ağızlılar konuşmaya başladı kızım eskisinden de beter oldu artık içtiği sütü suyu bile kusuyı bi gün de yarım kilo verdi asla bir sey yemiyo ağzına girdiği gibi herseyi kusuyo gün de k a ç defa üstünü değiştritorum uyku desen sıfır ne gece ne gündüz zulüm ölüm gibi uykuları yemeği geçen kaynanamda çok az pilav yedi kendi kaşığıyla ağzına zorla veriyordu bende bikaç kaşık kendi tabağımdan verdim tabakta az pilav vardı bitti bana diyor biraz daha doldur ye diyorum yok ben doydum diyor sen yemedin ki hepsini kızın yedi diyor düşüncesz nazar değer korkusu yok yeminle toplasan bir yemek kaşığı bitirmemştir o gün den beri çok kötü oldu az önce de çok fazla kustu birden bire uyutmaya çalışıyotum sabahtan beri uyumuyor da sadece kaynanamda değil gören herkes kilosundan bahsede bahsede zayıfladı iyice ztn kilolu bir bebek değildi şimdi iyice kötü oldu kendimi suçlu hissediyorum koruyamadım belki de anne olmayı beceremedim belki tek başıma yetemiyorum hiçbir şeye yetişemiyorum artık yardımcı olan kimse de yok aksine hep benden bişeyler bekleniyor

Uzulme beceremeyin bi sey yok bu zamana kadar kim bakti sen hic birimiz mukemmel anne degiliz istesek de olamayiz bebek sonucta her donemi de ayni gecmez malesef bazi donem cok rahat edersin 10 tane daha olsa bakarim dersin bazen allah cok yoruldum bittim artik ne uyuyo ne yiyo sIkintisini dile getiremiyo malesef.ama sonucta yavrumuz.iste onun sana ihtiyaci var.kotu donem gecirmissin eyvallah ama belki Bi SIkintisi vardir yedigini cikariyorsa mide sinde sorun var belki usutmus yada yedigi bisey dokunmus olabilir zorla yedirmeye calismayin daha cok sIvi seyler ver agir olmayan.kendini suclama hic bir anne bebegine bilerek isteyerek zarar vermez aklindan cikar bu dusunceyi canim.

İnanın o kadar yoruldum ki anlatamam bazen evet özellikle ilk aylar yine daha kolaydı tecrübesiz olmama rağmen iyidi uysal bir bebekti ama 5-6. Aydan sonra öok zorlanmaya başladım ilk aylar dediğin gibi on tane olsun bakarım diyordum böyle olacaksa ama son üç dört ayda mahvoldum resmen ne yaparsam yapayım olmuyor hiçbir şklde nereye kadar böyle sürecek bilmiyorum kafayı yicem en sonunda

Ayy sen millete bakma ya bu sene ben hicbirsey yapmiyorum valla domates biber direk posetleyip kültüre onu bile zor yapiyorum kız ağlayınca bu senede böyle geçsin açlıktan ölmeyizya kaynanam yapmiş gerçi ama bilemem yani verir veya vermez versede kahiç kakar muhtemelen çünkü bebeği o tutardi her işi ben yapardım aynı bahcedeyiz şimdi evimdeyim çocuğu tut ben yaparım demiyorum dememde akşam geldi işte çocuk banyo yapmadı ellam felan bende yaptırdım 2gun önce dedim tekmi yaptın nasik yaptın hemen gözünü belertti tabureye oturdum kucağıma yatırıp yaptırdım.dedim hiiii beni cagirsaydin gelirdim dedi yani illaki cagirmakmi gerekiyor yada yap demekmi gerekiyor insan kendiliğinden bişey yapmazmi bence sende kendini zorlayacak şeyler yapma çocuk toparlaninca yaparsin

Her gecenin sabahi var kardesim inanki gercekten geciyo rabbim yardim ediyo en bunaldigimiz zaman.benim oglan da da reflu burun deliginde sorun var di.sifir uyku arka arka ya 10 dakika uyumazdi.buyudukce daha cok duzene girdi.sadece konforlu hale getirmeye calis hayatini.bebek bakimiyla alakali alanini genislet enerjik oluyorlar buyudukce durdurak bilmiyolar.oyun alani alabilirsen ritim tuttur imkanin varsa ahsap bile olabilir.mesela bizim eymenle hemen hemen her gun ayni.sabah

8 9 gibi kalkar ikimiz karsilikli kahvalti yapariz

Sonra gezmeye gideriz biraz sakinlesir enerjisini atar temiz hava ikimize de iyi gelir .

Oglen uyur 2 3 saat

Sonra tekrar biseyler yer oyun oyna

Ikindin yine uyur

Aksam yemegine. Kadar

Yemek yer

Yatacaginda sudunu icer uyur gece de uyanmaz.

Sizde bi ritim tutturmaya calisin kendinize gore mesela

Etraftaki insanlarla hayat gecmez insanlarin agzi torba degil malesef bacim bussen takil o onu dedi bu bunu dedi bos ver salla gitsin uzak dursunlar daha iyi

Sizin ki ne zaman düzene girdi? @Saye de sizzn söyledklerinzr benzer tavsiye de bulunmuştu yaptım her yolu denedim gezmeye de götürdüm hava alsın diye rutin oluşturmaya çalıştım yok olmuyor umarım bir an önce yoluna girer düzene girer dua edin lütfen

Çocuğunuzun zor bir bebek olmasinin en temel sebebi mutsuz bir evlilikte çocuğu büyütüyor olmanız, sorunu nazar vs diye bence aramayın..Mutlu beraberlik, evdeki huzur illaki çocuğa tesir ediyor buna çok inaniyorum, siz gerginken çocuktan iyi güzel davranmasını, düzenli stressiz bir gün geçirmesini beklemeyin bence..Bebekler herşeyi hissediyor kesinlikle, gebelikte bile olabildiğince sakin gebelik geçirin çocuğunuz etkilenmesin derler.Siz bilinçaltinizi bosaltsaniz sadece çocuğa yogunlassaniz bence uykusu da düzene girecek yemesi de huyları da.İnsallah eşinizle, kaynananizla olan sorunlarınız bir an önce düzelir.

Ben hamileyken çok çektim eşimden girmedğim skntı stres üzüntü kalmadı bazen bnm de aklıma geliyor hamilelikte yaşadığım streslerin etkisi olabilir mi diye şu an da. Çok stresli bi hayatım var eşim evde değilken Bebeğime hissetirmemeye çalışıyotum ama neden bilmiyorum böyle oluyor düzelecek mi ne zaman düzelecek bilmiyorum

Oncelıkle lütfen kendinden ve bebegınden baska hıcbırsey düşünme bırak domates yapmayıver ben mesela hıcbısrsey yapmadım oglum 6.5 aylık sadece onunla ilgileniyorum hıc umurumda da degıl yemekmiş oymuş buymuş o ne der bu ne der illaki herşey yerinde olsa bile yıne bıseyler diyorlar gun ıcınde oyunlar oynayın artı yorulsun yorulmasın ıcın ne gerekiyorsa yapın kımı bebek yorgun olduğunda direk bayılır benimki oyle mesela birde her ısı yüklenmeyin sız sız olun kendinize değer verin

Canım orada hava nasıl bilmiyorum ama her öğün sonrası dışarıdayız biz. Sabah kahvaltı sonrası. Akşam yemeği öncesi. Dışarıdan gelince akşam yemeğinden önce mutlaka banyo. Yemeği yedikten sonra 1 saat oynarız. Yarım saat da yatakta vakit geçiriyoruz sonra emiyor uyuyor. Bir iki gunle olacak bir şey değil zor haklısın ama biraz sabır… yarım saat bile olsa akşamüstü çıkın, parkta salla, elini tutunca yürüyorsa yürüt. Yorulup üstüne banyo yapıp karnı da doyunca inan zamanla rutini oluşacak. Sana da zaman kalacak. :rose: