Selam kızlar dışarı çıkarken sütümü sağıp bir termosa koysam olur mu bozulur mu acaba birde eğer bozulmazsa nasıl bir termos kullanmam lazım
Ek gıdaya uygundur da anne sütü için oda sıcaklığında 3 saat kuralı varya bu geçerli mi acaba merak ettim. Daha küçüğüz ama ilerde bizede lazım olacak ![]()
Termoslar 6 saat tutuyor sütü de yemekleri de öyle diyim
Anne sütü için de 4 saat kuralı var 4 saat dışarda 4 ay buzlukta 4 saat buzdolabına kalabilir. 1 yıl da saklanabilir diyor doktorlar anne sütünü buzlukta ek bilgi vereyim
Ben hep böyle aşırı uzun işim olursa diye hem termosa koyuyorum hem de e bebekten termos çantalardan aldım işim de uzunsa yine ne olur olmaz diye bir küçük şişeye buz doldurup çantaya koyuyorum termosların yanına hiç sorun yaşamadım .
Ben şimdi eğitim alırken hep 3 saat dediler de o yüzden 3 saat dedim. Araştırmalarda çoğu site 3 az olan sitelerde 4 diyor kafa karışıklığı![]()
onu denicem inşallah alımda bir
Anne sütünü saklama da sıkıntı olmaz yani dimi sıcak havalarda falan bebeğim az ve sık emiyor dışarıda her zaman emzirecek yer bulmak zor oluyor
Aynen bir sorun olmaz bir de aklınızda bulunsun anne sütü öyle kıymetli ki atmayın sakın
Hayır sorun olmaz benim kızım da meme tutmuyordu hep meme reddi yaşadım sağdım çıkınca hep böyle dediğim gibi yapar koyardım sütleri içine sorun hiç yaşamadım şimdi bir de kış dönemine giriyoruz aşırı sıcak da değil 5 6 saati rahat görebilirsiniz . Ben öyle yaptım kışın da
Tamam inşaAllah çok teşekkür ederim ![]()
![]()
Rica ederim ![]()
![]()
Teşekkür ederim valla keşke fazla fazla olsada çok çok saklasam.
Ziya dede diye bir anne çayı kullanmıştım o çok artırmıştır
Bir de dut kurusu 1 bardak, 2 3 tane hurma , çubuk tarçın, 2 3 kayısı, şeker de ne kadar seviyorsanız ben kaynatıp içmiştim soğutup. Dut kurusu da süt getiren bir besindir diye araştırmıştım o sıralar kızım meme reddi yaptı sağsam da azaldı artık mama kullanıyoruz 2 3 haftadır
Allah kolaylık versin inşallah size ![]()

