Anne sutu kabız yapar mı

Merhaba bebegım dün çok az :poop::poop::poop:yaptı ve ondan once 4 gun yapmadı sadece anne sütü kullanıyor bende korktum ne yapsam sakınlesır sankı karnı ağrıyor gibime geliyor

Merhabalar kaç aylık bebeğiniz. Kayınvalidem sütün yarıyor, o yüzden sürekli kaka yapmıyor iyi bişi diyordu. Benim kızımda böyle oluyordu. Ek gıdaya geçince düzeldi. Doktor bebek yağıyla karnına masaj yapın, yüzükoyun yatırın karnının üstüne gün içinde sık yapın demişti. Ama benim kızım rahatttı, karnı ağrımıyordu yapamadığı zaman.

3bucuk aylık cnm

Eğer kaka yapmaması dışında bir şikayeti yoksa bebişin normaldir. Bebekler gün 10 kez yapabilir veya 10 günde bir de yapabilir ikisi de anormal değil dedi doktorumuz

İlk ay her bezde yaptı 2. ay hergun yaptı bı kere de olsa 3.aya girmeye yakın 6 7 günde bir yapmaya başladı şimdi 3 ay 21 günlük bazen oluyor günde 2 3 bazen 3 4 günde 1 …doktorlar günde 10 bezde normal 10 günde 1 bezde diyor