Perşembe günü süt sagmıştım alt dolapta bebeğimi ilitip versem sorun olur mu acaba bazı yerlerde dört gün bazı yerlerde üç gün saklanır diyor emin olamadım bozulup bozulmadığı o nasıl anlarım
hiç riske atma bence at çöpe gitsin
Attım ben de guvenemedim