Sadığım süt ile mamasını karıştırıp versem bi sorun olur mu ?
30 ml anne sütü + 30 ml su + 2 ölçek mama gibi?
Sadığım süt ile mamasını karıştırıp versem bi sorun olur mu ?
30 ml anne sütü + 30 ml su + 2 ölçek mama gibi?
Anne sütü kendi başına bir mucize içine bir şey katmak doğru olmaz. Sütünüz yetmiyorsa doktor da demişse sütün olmadığı yerde mama takviyesi yapılır o da 30 cc ye bir kaşık ölçek kadar yapılır diye biliyorum. Yani veriyorsanız da ayrı ayrı verin ya da bu fikri bir doktorunuza danışın ama sanmaö bu tarz bir beslenme şekli sunsun çocuğunuza
Suan oyle yaptim
ben karistiriyorum sütüm yetersiz cunku mamaya ekliyorum
Aynısını doktoruma sorduğumda hayır karıştırma ikisini ayrı ayrı ver demişti. Protein oranları çok yükselir bebeğe uzun vadede iyi gelmez demişti
Sürekli yapmadığınız için bir şey olmaz bence. Mesela bende süt biberonun dibinde kalmazsın bir iki ölçek diye karıştırdığım oluyordu. Ama özellikle ikisini karıştırmadım hiç