Anne ve bebek bağı

Emziremeyen anneler bebekleriyle nasıl bağ kurar bilgisi olan var mı? Meme reddinden sonra sanki bebeğim beni diğer insanlarla aynı görüyor gibi hissediyorum :worried:

Bizimkide cok erken birakdi memeyi suan 5 aylik hani sevicegim zaman kucagima yatirip sarilamiyodum oyle yatmayi sevmiyo agliyodu 1 haftadir kucagima alip gogsume yatiriyorum sabahlari beraber uyuyoruz sariliyorum aglamiyo artik emzirmeyince gercekden cocuk bizi herkez gibimi goruyo diye bende dusundum

Değişik bir duygu ben emzirdigim halde bazen onu düşündüm ama 9 aylık olduk şuan sürekli bana sarılıyor beraber uyuyoruz. Artık öyle düşünmüyorum. Her fırsatta boynuma sokuluyor o kadar güzel ki o duygu tüm yorgunlugum gidiyor

Benim bebeğim de beş aylık. Belki büyüdükçe bilinci daha açık olur bilemiyorum @Aysenur01 @Hüveydaa

Bende öyle yapayım o zaman. Ben ayrı yaşıyorum ama toplum içine girince hissettim böyle

Bende açıkçası bu kaygıyı çok duymuştum hem anne sütü hem mama vererek başlattılar. Meme reddi oldu falan onlarla mücadele ederken çok zorlandım. Ama ben sürekli ten teması yaptım emmese de memeyi verdim biberondan mama içerken bile emzirir pozisyonda da çıplak tende verdim. Kokumu sürekli almasını sagladim. Çok şükür o tarz bir kopukluk hiç hissetmedim.

Teşekkür ederim bende yaptıklarınızı deneyeceğim :cherry_blossom:

Biraz daha sabret çünkü annesisin sen. Sana sarılacak.

Benim içimi nasıl ferahlattıysan senin için de öyle ferahlasın :heart_eyes::cherry_blossom::cherry_blossom: