Anneler bir bakar mısınız?

Bebeğim bir yaşında. Demir ve D vitaminini artık biraktirmali mıyım önce doktora mi danışmam lazım siz nasıl yaptınız?

Merhaba, d vitamini 2 yasa kadar kullanılıyor. Demir 9. Ayda yapilan kan tahliline göre doktorumuz kesti. 12. Ayda yeniden kan alicaklar.

D vit 2 yaşa kadar, demir 12.ayda tahlil yapılıyor ona göre dr keser veya devam ettirir. Normal de ilk 9.ay da tahlil yapılıp bakılıyor