Anneler birde siz bakip yazarmisiniz

Cogu Anne biliyo kizimda kalça gelisim geriligi var ne hikmetse her kontrolde duzelme var diyip yolluyolar ama bi turlu duzelmiyo bi kac gundurde kizim sanki bacaginin birinde kisalik var gibi yuruyo bugun komsuma soyledim bende sana demek istemedim farkettimde dedi birde siz bakarmisiniz. Yeni yurumeye baslayinca normaldi ama bi kac gundur boyle yuruyo.

Sol bacakda gerilik var ama burda sag bacakda bi aksama var gibi anlamadim :neutral_face:

Sol biraz kısa geldiği için sağ tarafı kırmadan adım atıyor gibi geldi bana da. Başka bir fizyoterapiste gidin bence.

Her gittigimde baska doktor bakiyo otropediye gidiyoruz en son gittigimizde kisalik yok dedi ama yururken var yani belli oluyo :neutral_face:

Belki de yoktur gerçekten biz bu durumu bildiğimiz için göz yanılsaması yaşıyoruzdur. Böyle şeyler de oluyor bazen.

İnsallah oyledir canim ya kontrolumuz bidaki ay bakalim doktor ilk defa yururken gorucek o ney diycek

Baska domtora git cnm kemik hastanesi war oraya gotursene imkanin warsa hangi ildeydi unuttum kemik hastanesi war

İlk defa duydum canim valla bi bakiyim. Tek doktor bakmiyo zaten hatta baska hastaneyede goturdum hepsi ayni seyi diyo ortopedi takip ediyo bunuda olmadi hastane degisikligi yaparim

Sanki sağ bacağını daha sağlam basıp yükü ona vererek sol adımını atıyor gibi geldi bana. İnşallah düzelme artar ve hiç sorun kalmaz. Sanırım size doktor ameliyatlık bir durum olmadığını söylemişti. O yüzden gerekeni yaptıkça düzelecektir Allahın izniyle.

Bazen de hiçbir sorun olmuyor, çocuklar tamamen alışkanlık ettiği için yapıyorlar böyle hareketleri.

Valla anlamadim gitti komsumda bugun oyle diyince zaten kac gundur dikkatimi cekiyodu ama normal herlade diyodum. Evet canim ameliyatlik durum yok dedi derecemiz çok az oldugu icin. İnsallah aliskanlik falandir ya bakalim

Hüveyda otururken ‘w’ şeklinde mi oturuyor

Adana’da var canım bizde gitmeyi düşünüyoruz zaten

Canım bir sorun var gibi görünüyor başka doktor en iyisi tabi siz götürmüşsünüzdür muhakkak da yinede söyleyelim gerçekten zor bir durum inşallah bir sorun yoktur sadece arada yaptığı bir hareket olarak kalır

Arkadaşın dediği gibi biz özel durumunu bildiğimiz için istesekte objektif bir değerlendirme yapamıyoruz fakat bana da sağa yuk bindirip solunu atıyor gibi geldi, yeni yeni yürüdüğü için penguen gibi paytak paytak yürüyor gibi bir görüntü var bakınca ama böyle bacaginda kısalık var gibi bir izlenim oluşmadı benim açımdan

V şeklindede oturuyo bazen erkekler yerde yemek yerken otururya bi dizinin üstüne oturuyo bazende bazende iki dizinin ustune. Valla kafamda karisdi gecen buraya video atmisdim sende yazmisdin gayet iyi yuruyo binsorun kalmamis gibi bisey yazmisdin ondan cok farkli yuruyo surekli gozume batiyo olmadi daha erken goturuyum bi hastaneye

İnsallah canim ya inan kac doktora goturud hatta baska hastaneyede her gittigimde baska doktor bakiyo zaten

15 gun once buda burda dizlerini bukuyo

Gazi Hastanesi’nde öğretim üyelerine hiç götürdün mü? Ortopedi doktorları çok iyi, içimde sağlıkla ilgili bir şüphe olduğunda hemen hocalara gidiyoruz, bilmiyorum belki de gitmissindir ama oranın ortopedisi çok iyi hocalara gidersen tabi

Biz bu durumu bildiğimiz için ve sende komşum böyle dedi diye paylaşım yapınca çocukta kusur arar gibi bakıyoruz estağfurullah, yoksa benim gözümden bakınca yeni yürümeye başlayan çocuk yürüyüşü zamanla düzelir adımlamalari derdim ama şimdi farklı gözle bakıyoruz ve haliyle değerlendirme de duruma göre değişiyor