Merhaba yeni anne olmuş biriyim fazlasıyla da tedirginim. Sütüm bebeğime yetmiyor bazen günde bir kere mama veriyorum ama doktorum olmadan kendi kafama göre 30 ml veriyorum hatamı yapıyorum yardımcı olur musunuz anneler ![]()
Yoo neresi hata canım verebilirsin
Hata değil tabi ki, yine de doktora gittiğinizde miktarını sorun. Ben de o zamanlarda o miktarda mama veriyordum. Kendinizi kötü hissetmeyin, ben de kızım 2 aylık olana kadar mama takviyesi verdim günde 2 kere. Sonra sütüm artar belki düşüncesiyle mamayı bıraktım, sütümü fazla olduğunda sabahları sağdım. Sağdığım sütü de akşam kızımın doymadığını düşündüğümde veriyordum. Ben bu şekilde yetiyor sandım 4 aylık olana kadar mama vermedim ama kızımın kilo alımı birden düştü. Meğer yetmiyormuş, sonra yeniden mama başladım ama bu defa da kızım mamayı istemedi. O zamandan beridir de kilo alımı çok azaldı. Bu yüzden söylüyorum eğer gerekliyse mama vermekten çekinmeyin bence, ben inat ettim o emdikçe sütüm artar dedim. Kızım 1 buçuk saatte bir emiyordu ona rağmen çok artmadı. Demek ki bazen ne yaparsanız yapın olmayabiliyor.