Merhaba kızlar sizler neler yiyorsunuz gaz yapan her şeyi yemeyi bıraktınız mı yoksa hepsinden az az mı yiyorsunuz ben yemiyorum ama artık alıştırsam mı bilemiyorum![]()
Evet değil mi ya çok haklısınız teşekkür ediyorum ![]()
Merhaba kızlar sizler neler yiyorsunuz gaz yapan her şeyi yemeyi bıraktınız mı yoksa hepsinden az az mı yiyorsunuz ben yemiyorum ama artık alıştırsam mı bilemiyorum![]()
Evet değil mi ya çok haklısınız teşekkür ediyorum ![]()