Kızlar… anne olmak hem çok çok güzel hem çok kaygılı bu son olaylar benı çok uzuyor ve anksıyetem çok arttı sureklı kızımı gelecegını kendımı düşünüyorum onu ya koruyamazsam dıye çok korkuyorum sürekli bunu düşünüyorum ilaca başladım artık 1 ay oldu ama çok etkısı de yok sanki
Normalde etkisini anlıyosun sana iyi geldiğinin farkına varıyosun. Doktoruna söyle belki ilacını değiştirir daha iyi gelen yazar . Evet bende anksiyetesi olan bi insanım. Kendi kendime başa çıkmaya çslışırken başa çıkabildim mi bilmşyorum. Artık uyuştum olaylardan. Geleceğimiz yok karanlık boyutundayım ben . Ama yinede kötüyü çağırmayalım boşverin . İyi şeyler düşünmekte fayda vat
Ne kadar sonra etkı edıypr ılac Pekı
ben size haberleri takip etmemeyi TV izlememeyi onerebilirim .benim çok uzun zaman oldu TV izlemiyorum haber takip etmiyorum illaki konuşan oluyor ama içeriğini sormuyorum dinlemiyorum sosyal medyada görünce hızlı geçiyorum .özellikle çocuk ya da hayvanlara yapılan muameleler yangın olayları beni çok yipratti sürekli ağlıyordum boyle hayat olamaz Dünya olamaz diyip diyip duruyordum midem bulaniyordu sürekli mecburen bıraktım size de tavsiye ederim
Onu bilmşyorum ben zamanında verdiği ilaçları kullanmadım o zamanlar anksiyeteye bile depresyon ilacı veriliyıdu. Ağır geliyordu. Şimdi anksiyete için yaşamını etkilemeyecek , uyku yapmayacak, boş boş etrafa bakmayacağın ilaçlar veriliyor. Ama kullanmadım ben o yüzden ne zamana etki eder bilemiyorum. Doktorunuza gittiğiniz de o size en doğru cevabı verecektir etki etmediyse değiştirecektir
İlaçlar siz isterseniz etki eder psikolojik şeyler. 1 ayda ilaç hemen etki edecek diye bir şey de yok . Takıntılı bir insan olarak diyorum evet son yaşanılan olaylar gazzedeki çocuklar anneler bu epistein hadiseyi ve daha nice olay malesef yaşanıyor. Biz endişe etmekten çok tedbir almamız ve teslimiyet yaşamamız lazım diye düşünüyorum ben böyle rahatlatıyorum kendimi. Can benim değil ki bana verdiği canı sakınayım. Ben elimden geldiğince çocuğumun bakımından yetişmesinden eğitiminden insanlarla ilişkisinden sosyal veya manevi anlamda işlerinden sorumluyum kafam bunlara takık mesela daha yararlı nasıl olacağım diye hep okumak ve araştırma içerisindeyim . Anksiyete bir nevi vesvesedir. Vesveselerden kurtulmanın tek yolu da teslimiyet . Sizde öyle düşünmeye çalışın Müslüman ümitsiz olmaz bunların da son bulacağı bir gün evlatlarımızın sağlıklı büyüyeceğin günler var inşallah . Kendinize de yazık etmeyin . Bebeğinizin mutlu ümit dolu bir anneye ihtiyacı var
İlk bir hafta vücudun ilaca alışma sürecidir. Ondan sonra etkisini gösterir ama anksiyeteyi tamamen yok etmesini beklemeyin onu yönetmenize yardımcı olacaktır hafifletip fizyolojik olarak etkilenmenizi önleyecektir.
Emzirme var mı?
Hangi ilacı verdi ve dozu kaç ?
İlacı sabah kahvaltıdan sonra mı kullanıyorsunuz?
Emzırme yok ılac 1 ay olucak paxera 30 kullanıyorum
Bu kullanmış olduğunuz ilacın etkisini bir aydan sonra görebilirsiniz ortalama 5 hafta kadar sonra faydasını görürsünüz. Olabildiğince çok düzenli kullanmalısınız, doktor kontrolü olmadan bırakma veya azaltma yapmayın ![]()
Ben pek tv izlemem üniversite sınavına hazırlanırken ders çalışmak için hep odamda oluyordum o zaman dinlenmek için çıkınca ailem televizyonu kapatıyordu sonra yurtta kalınca da zaten odalarda tv yok izlemek için yemekhaneye ya da kantine gitmezdim. Sonra çalışma hayatı başladı eşyalı evde kaldım tv bozuktu bende yaptırmadım ev sahibi sordu yok gerek yok dedim. Evlenince eşimle eşyalara bakmaya gidince tv lere bakıyordu ben istemiyorum dedim zaten bir yıl sonra taşınacağız gittiğimiz yerde bakarız dedim almadık. 4 yıllık evliyiz ilk iki yıl yoktu. Sonra aldık bazen eşim maç izler çok nadir olarak da film izleriz bebeğimiz uyuduğunda onun dışında hiç açmıyoruz. Ben gerçekten bunun faydasını gördüm. Her şeyden uzak değilim sosyal medya kullanırım bazen telefondan sadece okurum haberleri. Eşime sorarım o söyler bir şey olursa ama hiç detaylı bakmam beni üzecek bir şey olursa kapatırım. Dilerseniz sizde bir deneyin.
Bir de zihninizdeki olumsuz düşüncelere kendiniz olumlu cevaplar vermeye çalışarak kendinize telkinde bulunun. Sadece ilaca güvenmeyin kendi içinizde kötü düşüncelerle yarışın ve olumlu düşüncelerinizle öne geçmeye çalışın
Siz olumsuzluklara teslim olmayın onlarla savaşın. Unutmayın biz kadınlar yapımız gereği zayıf görünsek de aslında çok güçlüyüz ![]()
![]()
Ne kadar güzel yazmışsınız çok teşekkür ederim çok iyi geldi yazdığınız ![]()
![]()
Fazla kullanım bağımlılık yapıyor degilmi kuti o yüzden başlamamak daha iyi gibi eğer elinizdeyse kendi kendinizi motive edip geleceğin güzel olacağına inanın bende çok endişeliyim çocuklarımın geleceği nasıl olacak okuyacaklarmi diye kafam çok ağrıyor düşündükce en büyük korkum 3bebiş olursa diğer çocukların okuluyla ilgilenemem diyordum tamda o oldu nasıl yapicam kafam kaldırmıyor dersleride
birini çalıştırsam diğeri kalıyor
Ben değilde arkadaşım kullanıyo canım. Bağımlılık yapmıyo hiç öyle yan etkileri de yokmuş. Kilo da aldırmadı . Ve anksiyetesi çok fazla azaldı çok daha iyi. Yavaş yavaş bırakma aşamasında şimdi.
Tabi normal canım hangi birine ywteceksin. Babası da yardımcı olsun biraz hepsiyle sen ilgilenemezsinki okul konusunda
Kullanmak gerekirse korkmayın bağımlılık yapmaz. Sadece ilk bir hafta vücudun alışma süreci olduğu için biraz mide bulantısı veya uykusuzluk yapabilir. Herkeste aynı etkiyi göstermez bazı kişilerde de uyku hali, boşlukta olma hissizlik yapabilir. Sonra düzene girer hatta hayat daha düzenli zihniniz daha sakin olur. Vücutta salgılanan serotoninin yetersiz olmasından veya yaşanan olayların fazla etkilemesinden olusan travmanın sonucu olan bir durum anksiyete, depresyon, panik bozukluk, obsesif-kompulsif bozukluk. İlaç da serotonin hormonunun daha fazla salgılanmasın sağlar.
Kullanılması gerekiyorsa duyguları fazlaca bastırmak yerine tedaviye başlamak daha güzel olur. Nasıl ki böbreklerimiz, kalbimiz, ciğerlerimiz hasta oluyorsa bazen ruhumuz da hasta olabilir. Onu da tedavi edersek başka hastalıklara davetiye çıkarmamış oluruz ![]()
Anladım cnm yok ya baba hiç anlamıyorki kafa agritmak isyemiyor galiba okul konusunda sadece benim eğitimim var
O zaman mecbur devam sen kafa patlatmaya napalım
analar marifetli
Ne kadar güzel yazmışsınız ![]()
![]()
