Anneme doğum günündr parfüm almak istiyorum ama çok iyi bildiğim bir koku yok sizin önerdiğiniz memnun olduğunuz kokular varsa paylaşırsaınız sevinirim![]()
Öncelikle annen nasıl kokulardan hoşlanır canım yani fresh mi çiçeksi mi yoksa bı tık ağır kokulardan mi birde fiyat aralığın ne ? Ben Oriflame ve Avon parfumlerine bayılırım severek kullandığım bı kaç koku var hem kalıcı hem hoş .
Kız @514habis_r senin attıklarının fiyatı baya uygunmuş ben uzun zamandır almayınca parfüm fiyatlarından haberim yoktu da benimde baya pahalı zevkerim varmış ama bir tane varki bayılıyorum o kokuya eğer parası sorun değil dersen eminim annen çok begenir @Elif08 bunu
tam kadınsı kokular buda farmasinin harika kokusu bayılıyorum buna da . Birde Oriflame Divine, Eclat femme var. Avon da İncandessence , pur blancaBak bu parfum de çok güzel kalıcı dıye bılıyorum. Ablam kullanıyordu eskiden.
@AyseDuru senın zevkler pahalıya gıdıyor. Benım zevkler cebimdeki para kadar ![]()
![]()
![]()
![]()
Ya çok böyle limonlu kolonya tarzı pek sevmiyor sue almıştı kardeşim pek beğenmemiş
Çok teşekküe ederim
En üsttekini mi dedin acaba
Bizim zevklerde paramız kadar sizin biraz daha alınabilir![]()
Valla kızlar benimde cebimde onları alacak kadar para yok maalesef anam sağolsun zamanında bütün şirketlere üye oldu hepsini o verdi bana da ![]()
![]()
neredeyse 7-8 yıldır onun verdiklerini kullanıyorum bitmedi daha
@514habis_r aynen ondan da var bende oda çok güzel ve kalıcı .
@Elif08 canım o zaman annene hafif bir koku al habiş in attığı Avon wish of love tam ona göre hafif çiçeksi .
Evet en üstte ki çok güzel baya pahalıymış bende fiyatını bilmiyordum ![]()
Teşekkür ederim canım
olsun cnm
Rica ederim .
Dur kız paramı bırıktıreyım de bıde şu kırmızıyı alayım . Trenyoldan birde çark yakaladın mı tamamdır![]()
![]()
![]()
![]()
Bizde paramızı bırıktırıp alırız. Ucz parfumler de guzel oluyor çok kalıcı olmasa da. ![]()
Al al kız güzel koku ,![]()
Hadi inşallah alırsın![]()
Ben çocuk olduktan sonra lcw etriel diye bir kokusu var onu kullanır oldum çok hafif bir koku annem de onu kullanıyor aşırı boğan bir kokusu yok yani onun harici gratis kokularını da tavsiye ederim








