Geçen gün acil doktoru antibiyotik verdi kullandım ilk defa. Yüzü gözü şişti gözleri kızardı göz üstü yüz derken kollar benek benek . Bu çok şükür geçiçi birşey . Ya farklı şey olsaydı mesela analitik şok vs diyor böyle durum yaşayan varmı . Bıraktık ilacı inşallah bu saatten sonra olmaz .
Testleri var tam detayı bilmiyorum ama araştır bnce yaptırıp öğrenebilirsin canım geçmiş olsun
Teşekkür ediyorum Salı doktora randevu aldık soracağım;(