Merhaba arkadaşlar bebeğimden bildiğiniz üzere isahlinden ka gelince ek mecbur acilden devlete gittik doktor da kan tahlili bile almadı şaşırdım ama kan geliyor deyince antibiyotik ve probiyotik verdi . 1 hafta kulkan dedi . Çok şükür 2 güne şikayetlerimiz bitti antibiyotiği daha kullamam gerekiyor mu ilk defa kullandım da
Antibiyotigi hastalık bitti diye kesmek doğru değil doktorlarımız hep bunu söylerdi. Çünkü tekrar aynısı olduğunda bu sefer o antibiyotik işe yaramıyor. Küçük sizi de anlıyorum vermek istemiyorsunuz hiç birimiz istemiyoruz ama el elde baş başta olunca mecbura kalıyoruz. Kulannin ki hastalığı tamamen atsın vücut. Benim oğlumda kullanıyor şu an antibiyotik ![]()
Sağolun bu arada size de geçmiş olsun yazmayı unutmuşum ![]()
Geçmiş olsun. Bir hafta kullanmak gerek ben öyle yapıyorum erken biraktigimda tekrarlayabiliyor
Teşekkür ediyorum bende bir haftayı doldrmaya bakıyorum ![]()