Kızlar bgn acilden geldim kızımın ateşi düşmüyor tahlilleri temiz boğazı temiz antibiyotik verdi Dr aczaneden aldım ama skt 08/2025 diyor günü yazmıyor eşim kullanma dedi yarında eczane kapali sıkıntı olur mu kızlar sinir oldum ama ya
Muhtemelen son kullanılabilir ay olarak bu aydır. Eylül’de kullanılmaz. Yerinizde olsam bugün başlamaz yarın değiştirip öyle verirdim. 1 günden bir şey olmaz bence.
Ya da nöbetçi eczaneden alın yenisini. Bunu da iade edebilirsiniz
@Aynur teknisyendi sanırım o daha iyi bilir ama kullanabilirsin bişey olmaz daha 8. Aya yeni girdik . Ama içinde tereddüt varsa acile gidip tekrar yazdırabilirsiniz çünkü yarın eczaneler kapalı olur başka eczanede reçetesiz vermez . Benim eşimde eczacı teknisyeni tarihi yakın olan ilaçları kullanıyoruz biz sadece bize getirir ama eczanede satmazlar .çok şükür şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım
Geçmiş olsun bu arads
Yarın nöbetçi eczane başka olur galiba ama yaptıkları da çok kötü bir şey
Evet antibiyotikler tarihi geçince fayda etmiyor maalesef yarın dediğiniz gibi yapcaz
Aldığınız eczaneye yinede götürün daha dikkatli olmaları lazım ,eşim bize tarihi yakin ilaçları getirir çünkü satılmaması gerekiyor yasak . Şikayet de edebilirsiniz. Yani biz kullanıyoruz bişey olmuyor ama müşteriye bı sıkıntı olsa eczacının başı ağrır. Satılmasına müsade etmezler genelde. Hatalarını telafi etsinler
Yarın kapalı olurlar ama yarından sonrada eşim nöbette olir öyle kalır gerekirse 3 gün sonra götürsün eşim de kızsın onlara bu nedir yani bencede sorun çıkarılırsa şikayet etsin sinir etti beni
Merhaba şöyle bir durum oluyor ilacın skt tarihi geçmiş olunca sistem otomatik uyarı veriyor bu ilacı veremezsin diye yani satıştan sistem üzerinden o ilacı veremez. Ama elinde varsa vermişse o ayrı bir konu ( yapanlar var gerçekten ) ama dediğim gibi bilgisayara barkod okuyucudan okutup verdiyse geçmemiştir günü de yazmadığı için net bişey diyemem ama dedim gibi yinede içiniz rahat etmezse iade edin başka yerden alın geçmiş olsun ![]()
Tşk ederim bgn kapalı ve birdaha acile gitcez skt 08/2025 yazıyor yani günü yok birşey yok zaten bir haftalık verilen bir antibiyotik içim rahat etmedi açıkçası
Tamam yenisini alın götürün reçeteyi iptal etmek istediğinizi söyleyin. Ama dediğim gibi öyle bir durum olsa sistem üzerinden vermesi imkansız yani zaten antibiyotikleri reçetesiz çıkış yapamıyoruz reçete olması gerekiyor o yüzden kullanımı bu ay için geçerli. Yinede içiniz rahat etmiyorsa götürün
Eşim şikayet etmiş onları şikayetini geri al dedim hayır dedi soyleselerdi başta dedi Dr da bu ay son olması önemli değil dedi şikayetini geri al dedim almıyor yani