Kizlar aptamilin gaz ve kabiz yapmayan olani hangisiydi
Aptamil presineo doğduktan sonra sma iyi gelmeyincs geçmiştik kızım 6. Ayına giricek hala kullanıyoruz güzel kabız ve gaz yapmıyor reflümüzede biraz iyi gelmişti
Aptamil conformil ![]()
Ben en iyisi gaz kabızlık yapmayan hipp keçi sütlüsünü kullanmıştım çok iyiydi 6.ayına girdi bıraktım ekgıdaya başlayınca
Evet bizde onu kullaniyoruz diğer mamalar bebeğe çok kilo aldiriyo ama hipp keçi sütlü gayet idael tutuyor kiloyu sma ve Aptamil aşırı kilo yapmıştı bizde herkeste öyle mi bilmiyorum ama ben bebeğimin o kadar aşırı kilo almasını istemiyorum hipp gayet güzel gaz ve kabızlik da yok hiç
Bebelac ve ayamil kullandım büyük tuvaletini 10 gün yapmıyordu
Sonra hipp kullandık düzeldi