Bilen yaSın lütfen
Ben sma kullanmıştım
Bende sma gectım aptamil döküntü yaptı sanki 3 nosuda bıraz acı tadıyor içerisi degısıypr bebek buyudukce o yuzden oglumda bebelac kullandım oda güzeldı suan sma memnunum
Ya benim ağzından çıkarıyor hepsini beğenmiyor çok ilginç
Aptamille başladık üç ay sonra Bebelac geçtik. Bebelac tadı daha güzel tatlı. Evolvia kardeşim kullaniyor o da memnun ama her yerde bulunmuyor. Ve bazen üretimden kalkıyor sonra aylar sonra tekrar rafa çıkıyor falan tedarik etmesi sıkıntılı. Evolvia kullanan stok yapmali
Allah Allah yeni duydum valla canım doğrudur niye öyle oluyor
Aptamil presineo kuşlanıyprum 3. Ayından beri çok memnunum ama her çocuk bir değil tabiki bu reflü ve gazlı bebek maması diye geçiyor çoğunlukla