Sabah sabah delirmemek elde değil, Allah belanızı versin ne istiyorsunuz bebeklerimizden? Sütü olmayan anneler kime neye güvenecek![]()
Ya var ya böyle haberler gördükçe sütümü kesenleri boğazlayasım geliyor
sütü olmayıp mama ile beslemek zorunda kalan anneler var ne yapacağız bu gidişle acaba hangi markaya neye güveneceğimi şaşırdım of Allah yardımcımız olsun evlatlarımızı korusun
Allah belalarini versin, pisliklerinde bogulsunlar inşallah bunlarin hepsi bilinçli yapılan şeyler birde geri çağırma yapıyorlar iyi niyetlerine bakar mısın ? Bunlar daha bizim duyduklarımiz kim bilir içinde bilmediğimiz ne çok sey var, adaam koyduğu zehri kutunun üstüne yazmıyor ki istediğin kadar içeriğine bak daha neler duyacağız zamanla bakalım ![]()
vallahi insan yoruluyor artık her şeyde bir risk her şeyde bir korku,şüphe. anne olmak zaten zor bir de bunlarla uğraşıyoruz rabbim bize sabır evlatlarımıza sağlık versin başka diyecek bir şey bulamıyorum
Allah’ın belaları. Kim bilir neler içirdik bebeklerimize. Eskiler haklı valla vulamaç yapıp yediriyoduk öyle de büyüdünüz diyolar. Al bak bebeklerimizi zehirliyolar vuracam hepsini. Annem eskidenn arı mama vardı ondan alın diyo ama bilmiyoruz hepsinde neler var
Eskiler ne diyorsa dogru diyor , pirinç unu ile buyumusuz çoğumuz. En iyisi o şekilde dönmek , aklında soru işareti kalmaz hiç değilse . Çünkü bu yabancı menşeililerin şikayetleri kesilmicek gibi
Aynen hiç biri güvenilir değil zaten zorla içiriyorum belkide tadında beğenmediği bişey var
Benimki hep kustu SMA , hipp,Aptamil,Golden goat
Hastaneye yatış yaptınız mı ameliyat yarın kacta mutiii
Bende dün gece gördüm bu haberi Aptamil kullanıyorduk bizde farklı ama alt başlığı bu sma da çıkınca zaten tek gece öğünde içiyordu benim bebek hemen kesmistim uyurken normal birazcık sütlü bisküvi verdim onu içiyor bence olabildiğince erken 5 6 aylarda ek gıdaya geçirip ilerlenmeli Allah nasip ederse ilerde başka bebeğim olursa sütüm olmazsa naparim soruları gerçekten insanı yoruyor bulurum çözümü ama bunlara güven olmaz bebekler üzerinden carpilacaklar pislikler 5. Ayda da ek gıdaya geçmiştim ilk bı kaç ay içti
Ya bu arı mama nedir içeriği bende bilmiyorum benim gorumcemler sürekli söylüyordu ben görmüştüm marketlerde de var içeriğinde pirinç unu falanlar var diye doktorum onermiyordu hiç pirinç ununu o yüzden kullanmadım halen de nakarat gibi arada söylerler arı mama verilir burda diye bizde yok öyle arı mama falan nedir bende bilmiyorum ama paketli gıda o da sonuctu zaten onu kullanamam ben başka çocuğumda da napicaz bilmiyorum çok zor bu mamaların toplanması hiç iyi olmadi
Rabbim gün yüzü göstermesin inşallah sebep olanlara ne yapacağımızı şaşırdık kaldık öyle zor bela alıştırdım mamaya ek gıdayı almaya başlasın direk kesicem yavrularımızı kendi ellerimizle bizim aracılığımızla sinsice zehirliyorlar ben kasıtlı yapıldığını düşünüyorum böyle bir sektörde hata payının sıfır olması lazımdı normalde ama ne yazık ki masum yavrulara bile merhamet etmiyorlar
Allah belalarını versin ya. Artık neye güvenilecek
Biz anesteziye gidince hastanede virüs kaptık. Şimdi acile gidiyoruz ilaç tedavisine başlcaz iyileşnce olcak ertelendi malesef. Bende Kutay’da eşimde hasta. Annem sağlam Allahtan
Bende bilmiyorum sütümün kesilmesine sebep olan insana küfür edip duruyorum çok sinirim bozuldu
Yaaa hasta mı olmuş
offf korktuğumuz başımıza geldi resmen çok geçmiş olsun kuti herşeyde bir hayir vardır
Evet ya gece balgamlı öksürmeye başladı hala ateş yok ama terleme çok. Bakalım bununla gelsin geçsin ilerlemesin inşallah sağ ol canım![]()
Çok geçmiş olsun Allah Şafii ismiyle şifa versin
Teşekkür ederim amiiiiiin inşallah![]()
![]()
Ayyy ciddi misin çok çok geçmiş olsun canım, vardır bir hayır diyelim


