Kızlar bebeğim 28 günlük sma comfort kullanıyordum doktor kilo alamadığı için Aptamil prosneyo 1 mamaya geçirdi 2 gündür kullanıyoruz 4 defadır yeşil kaka yapıyor yeşil ve tanecikli kaka ve aşırı derecede kötü kokuyor bu normal mi? Böyle bir durum yaşayan var mı
40 güne kadar yeşil olması normal canım içini temizliyor kakasinin fotosunu çek yine de elinde olsun bizde sma aldık isahal oldu hip aldık Kabiz oldu şuan Aptamil kullanıyorum 3.5 aylık çok şükür sıkıntı yok
Ben de 3 ay Aptamil kullandım hep yeşil yapıyordu resmen kına gibiydi. 3 aydan sonra Bebelac Gold aldim yine aynı yeşil yapıyor. Ama iki manada iyi geldi bize kabızlık gaz ve ya başka bişey olmadı . Şimdi ek gıdaya geçiyoruz yavaştan sarı olmaya basladi
