10 buçuk aylık bebeğim 1 aydır galan 3 öğün veriyorum öğlen sebze yemeği yapıp akşam köfte yâda çorba tarzı ama biz kendimiz 2 öğün yiyoruz 3 öğün yapmak zor gelmehe başladı.
9 gibi kahvaltı yapıyor bebeğim akşama kadar baya ara var hergün ara öğün neler yapabilirim sizce ?
Ben ara öğünlerde meyve, yoğurt, yulaf, muhallebi, kuruyemis gibi seyler hazırlıyorum. Hem meyve ihtiyacini karşılıyor, hemde aldigi enerjiyi gun içinde atıyor ve pratik oluyor. Kefir de veriyorum
Meyve veriyorum genelde , muhallebi sütlaç o tarz şeyler ama genelde meyve yediriyorum yoğurt
Sutlac muhallebi sekerli degilmi
Ona uygun olarak yapabiliyorsun
Meyveli, bisküvili yoğurt veriyorum. İçine ceviz ekliyorum bazen. Bazen sade yoğurt ardından meyve yiyor. Öğlen çorba içerse akşam ağzını açmıyor hiç.