Arı sokmasina ne iyi gelir

Kizlar 2 gundur kizimi arı sokuyor ..

Evin içine girmiş ama hiç ucmadi arı. Soğuktan uyuşmuş gibi birsey ker bigun parmağında gordum hemen aldım atim . Hic ağlamadı ama kolunu sokmuş şişti kolu yogurt surdum.ama .

Dun de soktu dün daha kötüydü . Aksam oldu kizim evin içinde oyun oynuyordu yine uçan arı fln yoktu perdeye mi yapıştı anlamadım. Neyse birden kızıl aglayarak babasının yanına gitti hemen esim bakti ağızinda arı var . Agizindaki ariyi aldı hemen ati.Ben ağzının icini soktu sandim elim ayağım titredi valla . Çenesini sokmuş iğnesi çenesinden kalmış hemn yogurt ,kaşık ve soğuk birseyler sürdük sismedi o ama kolu şişmiş nasil gecer şişliği

Soğuk uygula canım

Uyguladım simdi biraz daha iyi babasi gezmeye götürdü.

Gecmis olsn cnm iyiki dilini sokmamis

Sey yap canm ananem bize yaprdi bıcakgn kenariyla surter gibi yap bize oyle yaprdi iyi gelrdi

Kesinlikle üzüm sirkesi dök birdaha olursa inşallah olmazda arı soku sokmaz üzüm sirkesini dökünce ne ağrisi kalır nede şişer

Biz kasikla yaptik sorun olmadı..

Uzum aklimda bulunsun o zaman

Evet cnm banada biri söylemişti arı sokmuştu o an üzüm sirkesini döktü ağrı gitti şişmedide Allah’ım dedim biz boşuna ağrısı cekiyormuşuz kocaman şisiyormuş dedim

Iste akıl akıldan üstündür bende ilk defa duydum . Senden de ben öğrendim inşallah aklima gelir de uygularım.:blush:

Aynen cnm buzdolabına küçük su şişesine koyarım ben ne olur ne olmaz diye durur hep :joy:

Benim hep açıkta mutfakta ya . Dolaba koymaya gerek yok bozulmaz ben stok yapmıştır 2 yoldir duruyor kilerde hiç birsey yok .bozulmadı

Ayy cnm geçmiş olsun bu ara bizimde burs çok var balkonu açtığımız da eve giriyor özelikle mutfakta en korktuğum şey üzümler kavunlar bol olduğu zaman sanırım ondan geliyorlar

Tsk ederim canim ..

Ya ari giriyordu ama cok nadir giren arılar aynı soğuktan uyumuş gibi uçmuyor yerde ölü gibi yatıyor du . Uçsa fark ederdim yerde olunca hiç aklıma gelmedi gerçek ten Allah korudu.

ALLAH şifa versin kıyamam ama sız gene bı doktora goturun eger durmazsa arı benı sokunca ben zehırlenıyorum bı kac gün kendıme gelemıyorum arıdan korktuğum kadar akrep yılandan korkmam bu yılı hatasız belasız atlatırım İNŞALLAH gecen yıl tam ensemden ısırmıştı 2 gün hastanede uyanmadan kaldım yarım yogun bakımda kaldım ay kör olasıcalar benım arıya alerjim var kusura veye ateşi olursa beklemeden gıdın

Olmaz tabiki gözümün önünde dursun diye cnm koktugundan değil akan kokan bir sey değil zaten​:blush: yaa prenses nasıl iyidir umarım bunla geçmiş olsun bu arada kusuruma bakma cnm başta diyeceğimi sonda diyorum

Yokmuş alerjisi bunu öğrendik. Ayyy canim coook dikkat et . Alerji cok kotu hele arı ise iğnesi var galiba onun da çok net bilmiyorum.

Allahtan Yan.etkisi fln olmadi ilk soktugunda ateşini takip etmiştim.

Sorun değil canım..

Allah’a sukur iyi çok miz miz değildi zaten babası gezmeye babannesine ve annennesine götürmüştü orda da durmuş .:innocent:

Maşallah prensese rabbim esirgesin​:smiling_face_with_three_hearts:

Amin canim