Evin içine girmiş ama hiç ucmadi arı. Soğuktan uyuşmuş gibi birsey ker bigun parmağında gordum hemen aldım atim . Hic ağlamadı ama kolunu sokmuş şişti kolu yogurt surdum.ama .
Dun de soktu dün daha kötüydü . Aksam oldu kizim evin içinde oyun oynuyordu yine uçan arı fln yoktu perdeye mi yapıştı anlamadım. Neyse birden kızıl aglayarak babasının yanına gitti hemen esim bakti ağızinda arı var . Agizindaki ariyi aldı hemen ati.Ben ağzının icini soktu sandim elim ayağım titredi valla . Çenesini sokmuş iğnesi çenesinden kalmış hemn yogurt ,kaşık ve soğuk birseyler sürdük sismedi o ama kolu şişmiş nasil gecer şişliği
Evet cnm banada biri söylemişti arı sokmuştu o an üzüm sirkesini döktü ağrı gitti şişmedide Allah’ım dedim biz boşuna ağrısı cekiyormuşuz kocaman şisiyormuş dedim
Ayy cnm geçmiş olsun bu ara bizimde burs çok var balkonu açtığımız da eve giriyor özelikle mutfakta en korktuğum şey üzümler kavunlar bol olduğu zaman sanırım ondan geliyorlar
Ya ari giriyordu ama cok nadir giren arılar aynı soğuktan uyumuş gibi uçmuyor yerde ölü gibi yatıyor du . Uçsa fark ederdim yerde olunca hiç aklıma gelmedi gerçek ten Allah korudu.
ALLAH şifa versin kıyamam ama sız gene bı doktora goturun eger durmazsa arı benı sokunca ben zehırlenıyorum bı kac gün kendıme gelemıyorum arıdan korktuğum kadar akrep yılandan korkmam bu yılı hatasız belasız atlatırım İNŞALLAH gecen yıl tam ensemden ısırmıştı 2 gün hastanede uyanmadan kaldım yarım yogun bakımda kaldım ay kör olasıcalar benım arıya alerjim var kusura veye ateşi olursa beklemeden gıdın
Olmaz tabiki gözümün önünde dursun diye cnm koktugundan değil akan kokan bir sey değil zaten yaa prenses nasıl iyidir umarım bunla geçmiş olsun bu arada kusuruma bakma cnm başta diyeceğimi sonda diyorum