Kızlar komşumuzu kendimiz seçebiliyor muyuz binada 3 komşum var ikisi arasında sorun oluştu 23 yaşındaki olan 43 yaşındaki ablayı çağırdı işte eşimle kavga ediyorum gel diye kadın gitmis kadina bu adamı evden kov diyor falan kadın da orta yolu bulmaya çalışıyor falan olmuyor neyse daha sonra kadın bana onunla knmsayacagini çok ayıp ettiğini beni kukla yerine koydu falan gbi knstu snra kız da bana msj attı olayı anlatti kadın benim arkamda durmadı vs rezil oldum eşim zaten kızdı kadını çağırdım diye kocamla aram bozuldu dedi bende kıza cagirma o zaman kadını neden cagirion falan dedim konu kapandı iki gün sonra o ablaya kalvahtiya gitcektik ama abla o kız gelmesin asla konuşmam dedi buyuklk sende kalsın abla bsvr desemde hayır dedi bende foto falan paylaştım kız gördükten sonra durumlar paylaşıyor kötü komşu ve kötü arkadaş DIE iki yüzlüler falan gibisinden bende bana mı attın dedim bu durumları DIE cevap yok durumlarıma bakıyor msjma tık yok snra tekrar attım kadınla küstün bana ndn triplisin DIE yine cvbp yok bende msjlari herkesten sildim hayırdır canm ne sildin diyor dalga geçer gbi yokbiseu dedim görüldü atıyor bende nmrsni sildim o da sildi eskiden olsa ağlardım bile düşünün ama tahammülüm kalmadı bir önceki komsumda aynısını yaptı ay çekemiyorum gerçekten olayın dışındayken içinde oldum çünkü ikimize atmış durumu ama cevap vermemesi ayrı bı terbiyesizlik eşiyle kavga edince hergun bize gelip ağlar barisinca selam vermeye usenir bunu fark ettim ama benim yaptığım gereksiz bir tavır mi olmuş yoksa hak etti mi sizce yeni komşu olmuştuk ama yaşımız gereği iyi arkadaştik ben olumlu biriyimdir güler gecerim artık sürekli biri nederse bile sorgulamam aynen der geçerim öyle biri oldum sayelerinde ama insanı da kullanmayın be
Sana bir sey deyim mi hala komsum kim bilmiyom bn![]()
bebek gormeye bile gelmedi binaldakiler hep memur sadece bir tane okul mudur yardimcisi var o geldi tek onla samimiyim gerisi yok .komsularinla iyi veya kotu olmk zorunda degilsin sna kim iyi geliyorsa onunla konus .
Canm valla iyi olanla arkds olmak istiyorum ama kendim gibi bulamıyorum galiba o yüzden direkt siliyorum çünkü bunu da anlamış değilim diğerine küsüp bana triplenmesi zaten o abla benle tanışıp bizi denk getirdi yoksa hiç görmemiştim bile ben tayinciyim yakında gidiyorum ama böyle davranmasi çok ergence geldi ama ilk defa üzülmedim galiba alışkanlık
Uzulme ya bosver ben onceden cok kafaya takiyordum simdi biraz daha azaldi .emin ol kafaya takmazsan daha iyi sonuclar alirsin.
23 yaşındaki bence normal değil. İnsan kocasıyla kavga ederken komşuyu çağırır mi. Bence siz haklısınız aman boşver sil gitsin kim ki o. Bı de ona kafa yorcan. Ben 50 dairelik apartmandayim bı tane bile komşum yok. Çok rahatım.
Bence de aslında insan yerine koyup durumlarına yanıt bile vermemem gerekiyordu ama konuşmak istemiyorsa bile insanca bunu soyleyebilrdi ergen ergen hareketler
komsulik iyidir ama gerçekten mesafeyi ayarlamak lazım ikisi birbine daha yakındı ben bı tık uzaktim ama ayıp etti o kadar derdini anlattı asla yargilamadim elestirmedim onu ama koca kadına bunu yapan bana da yapar normaldir ergen işte
Valla takamam kafaya zaten o yüzden sildim nosunu eşim hep görevde bebekle o kadar yorucu hayatım var ki böyle nankorlere ayıracak vaktim yok ayırmam bile hataymis
Ay çok şükür komşularım birbirinden iyi sağolsunlar sende hiç takma hangisi sana iyi geliyorsa onunla ol . Zaten seninle ilgilisi olmayan şeylerin dönüp dolaşıp seni bulması kadar saçma bı durum yok aynı senin olayına benzer bir olay da ben görümcemle yaşadım şimdi mesafeliyim cookta iyi oldu kafam çok rahat. Görümcem benim öz dayımın oğluyla evli kayınpederiyle tartışmış yani dayımla sonra taa Fransa’dan tutup babasını aramış şikayete babası da yani benim kayınpederimde bana patladı benlik bişey yok halbuki ben mi yaptım sanki aralarını kendileri sevdiler evlendiler görümcem ülke ülke gezip tatiller yaparken demezler senin dayının oglu iyi kızıma değer veriyor iyi bakıyor diye en ufak sorunda senin dayinlar kötü derler iyiyken kimsenin aklına gelmezsin işte .onun yüzünden hamile halimle bir sürü sıkıntı stres yaptım şimdi Cook mesafeliyim dogumumda aradı bazende bebegi görmek için arar konuşmam bile ben büyük kızıma veririm
Öyleler iyi olunca kocalarihla iyiler kötü olunca sizin yüzünüzden DIE saldirirlar bilmez miyim suçlu sen oluyorsun işte saldircak yer saldircak yüzü buldu mu bırakmıyorlar iyi yaptın görümcene o yüzü verseydin eğer yuvana çomak da sokardi cnm benm o görümce ömürlük muhattap zorunda kalıyorsun ister istemez kötü yanı bu ama ben siliyorum hemen pişman olur mym hayır iki ay sonra gidicem tayinciyim iyi anılarımı kötüye çeviriyorlar ya
Bizim bina hep yaşlı. Yan dairemdeki kadın 60 üstü yeni doğum yapmışım her gün gelirdi oturmaya hizmet beklerdi bide allahım kapıyı açmazdım eşimi yakalar sorardı niye açmadı diye. Karşı dairemdeki de yaşlı ama gün görmüş kadın zilime bile basmazdı ki bebek uyanmasın ne faydalı bişey bulursa verirdi bana süt yapsın diye. Bir gün böyle diğer kadınla kapıda denk geldik 3 müz hemen bana gelmeye çalışdı karşımdaki teyze uyardı bebekli kadının evine çat kapı gidilmez boş kalsa uyuycak kız bizim gibi değil o. Genç hem falan filan diye epey azarladı. Allah ondan razı olsun iki aydır kapımı çalmıyor çok rahatım
Ay Allah razı olsun işte yaş kaç olursa olsun görmüş insanın hali farklı oluyor ne kadar rahatsindir bu hissi ben çok iyi bilirim kendin de söyleseydin baştan gerci kapı acmiyon daha ne yapcn bnde bı asker eşi daha var binada eşimin esyalari eskiydi yeni evlenmiştik fazla ceyizim yoktu yavaş yavaş alcaktik o kadın sürekli gelirdi akrbama esylarim hakkında boş boş konusurmus meğer şu an her eşyamı aldım evime ama o kadını almadım daha işte komsunu secemeiyorsun galiba
Kesinlikle katılıyorum birde çocuklu halimizle bizden hizmet bekliyorlar. Valla bilmediğim bi memleketteyim eşimin bütün işteki çevresi bize geldi hepsini çok iyi ağırladım biri de demedi ki bize de gelin oturmaya diye. Hepsi biz yine geliriz diyolar daha kabul etmiyorum art niyetli çok insan var eşimin bana yardım etmesini bile çekemeyip beni aşağılayamaya çalışıyolardı insanlar öyle tuafki evimdeki kumanyayı kıskanıp ertesi gün eşime karın çok meraklı abur cuburlar hep stoklu sizde demişdi. Öyle insanlar yüzünden eşimden başka hiç kimsem yok ne arkadaş ne komşu
Norml komşu dediklerini eşyaların için eşini kışkırtıyor akraba olsa hadi bilirim dicem de oha ama ciddi haklisin bacım değişikler işte ilk baştan ağzının payını versek ikinciisine ne yorum ne de haddini aşarlar ben çok pişman oldum o asker eşi bana neler derdi de acemilikti galiba sesim cikmazdi ![]()
ama esylarim için görümcem bize geldiği zaman evdeki toplu iğneye kadar görmemiş gibi davranır abisine neden alıyorsun derdi ama bir daha demeye kalksa asla o lafı söyletmem haddini öyle bir veririm ki selam vermeye korkar
Pislikler eşinle arani bozacaklar ay yolarim eski ben olsaydım ağlardım şu an olsa yolardim sen iyi dayanmissn bacim
Aynen öyle kendini üzmeye değmez gidecekmissin zaten ne hali varsa görsün , maalesef benim mecburen ömrüm boyunca hayatımda olacak yapacak bişey yok Allah dan uzakta da sürekli görüşmek zorunda değiliz.
Ay çok saçma ya insan insana bunu neden yapar hatta kadın kadına kıskançlık kadar kötü bısey yok nazarıda değer o insanların hayır yani senin eşinle arani bozsalar ellerine ne geçecek evindeki eşyadan onlara ne demi . Allah a şükürler olsun ki kimsenin hiç biseyin de gözüm olmaz hatta başkalarının sevincine sevinirim . Allah’ım kötü kalpli insanların gözünden , dilinden bizi korusun inşallah
Amin inşallah ne güzel dua ettin canm btmiyorlar işte böyleleri
Öyle insandan zarar gelir canim hiç gorusme bile en iyisini yapmissin numarasini silerek zaten 2 kisiden fazla olursa surekli gorustun boyle seylere olabiliyo o kustu diye sende kusecek degilsin diger komsunla. Ben 33 yasindayim yan komsum 50 yasinda surekli birbirimize gelip gideriz aksam ailecek çay oturmasi yapariz benim manevi annem o kizimi birakip disari cikarim okadar guveniyorum okadar cok seviyorum 6 yildir daha birkere kirmadik birbirimizi bizi gorenler anne kiz zanneder hep. Baska komsularimizda var ama hep laf tasir onu ona atar onlarla merhaba merhaba sadece . Bide 70 yasinda teyzemiz vardi biz ayni katta 3 komsu cok samimiydik oda annemiz gibiydi nurlar icinde yatsin öldü cok agladik uzulduk 2 kisi kaldik simdi aramiza kimseyide almiyoruz cunki kiskanc fesat insan cok canim
Aynen öyle ne güzel büyük teyzelerden komşuların var en iyisi en güzeli görmüş geçirmiş olanlardir ben de 25 yaşındayım ama insanlara asla zararim dokunmaz kolay kolay üzüldüm mu çok az çünkü bana sırlarını anlatrdi kocasıyla sorunlairni snra size karşı kendimi kötü hissediyorum derdi o zaman anltma demiştim bende çünkü onu yargilamiyorum laf sokmuyorum fazla geldim belli bide saçma sapan kocasını kotuluyen birinden ne beklenir adamı görsem kacasm geliyor