Bebeğim şu 2 haftadır durmuyor normalde akıllı bir bebekti huysuzluğu yoktu herşey güzel gidiyordu ama şu 2 haftadır ne oldu bilmiyorum mama içirirken ayrı bir dert burnu akıyor temizlicem burun pompasıyla yaptırmıyor silecem sildirmiyor buhar verecem rahatlar diyorum makinayı eliyle itiyor ağlayıp duruyor ya ne yapacağımı şaşırdım artık 5 gün önce 10. Ayına girdi tükendim bıktım yıldım artık çok yoruldum kendi kendime ağlıyorum artık göz yaşım sebepsiz akıyor ben iki kardeşimi büyüttüm İkiside erkekti yani bilmiyorum ya
Bizde 10 aya giriyoruz bence bu ay inatlaşma ayları aynı şekildeyiz.Burnunu temizlerken tutup koparıyor yada benim koluma depik atıyor yapamayım diye yemek yedşrirken pühhh yapıyor vuruyor heryer batıyor bez bağlamak ise ayrı bi dert oldu![]()
Sadece tek olmadığını bil. Bizde 9 buçuk aylığız. Bez değiştirme, üst değiştirme bayağı sürüyor. Dönüyor gitmek istiyor. Yemek yemek istemezse elimi itiyor, kaşığa vuruyor. Burnunu açtırmaz bas bas bağırır. Birde herşeye inat başladı hayırlısı bakalım ![]()
Korkutmak istemem ama en güzel zamanları daha melek gibi oğlum 18. Ayda bambaşka biri oldu 2 yaşına gireecek hergğb daha zorlaşıyot
9 gün sonra 2 yaş olacaz.. inadı dibine kadar yaşıyoruz. Şu an eve kurduğum salıncağı 2 saatten fazladır sallıyorum kahvaltı bile edemedim
Oynasın diye su oyuncagı aldıö bende balkonu kapatsam dert oynatsam dert valla herşey pakiloji kalmadı .
3 yasina girecezig ara ara yine var alisiyor insan ama
O bez olayına hiç girmiyorum bile bizdede durum aynı
Bizimkide aynı inat Allah inat deccalsu oldu başımıza
Zaten şu saatten sonra ben kolaylaşacağını hiç düşünmüyorum ki
Bizimki o yaşlarda nasıl olacak hiç bilmiyorum ya şimdiden tahammül sınırlarımın diplerindeyim yani
Bende bazen öyle oluyorum kahvaltı etmeyi unutuyorum artık bağırtıdan ağlamasından onun gönlünü etmeye çalışmaktan
Bugün buraya dertleşmek için girdim yazdım onu bile unutmuşum kızlar artık siz anlayın benim halimi az önce aklıma gelince girdim yani Allah sonunu hayır etsin inşallah kafayı yemem
Merhabalar.
Sevdiği oyuncağı, yeni bir kitabı eline vermeyi deneyebilirsin istersen. Küçük kitaplarla çok ilgiliydi benimki. Hâlâ okuyoruz. Sesli oyuncaklar da ilgisini çeker bu aylarda. Olmadı ağlayacak yapacak bir şey yok maalesef burnu açılacak mecbur… Büyüdükçe daha zorlaşıyor demek istemezdim ama maalesef öyleymiş yemeği ayrı, bez değiştirmek, kıyafet giydirmek en basitinden elinden bir şey almak bile aşırı zorlaşıyor. (2 yaşa az kaldı)
Sadece şunu söylemek isterim. Zamanla nasıl yöneteceğini öğreniyorsun. Muhakkak bir şeyi çok sevecek. Suyla oynamak olur, boyayla ,hamurla, magnetle vs. Hâlâ yemek sırasında suyla oynayarak yiyor. Doğru değil evet ama yapacak bir şey yok. Durmuyor diye ekrana sarıldık daha da kötü oldu bir ara bağımlı oluyorlar hemen. O yüzden neye ilgisi var onu artık bir şekilde… Allah kolaylık versin hepimize ![]()
![]()
19 aylık. Büyürken düzelir sandığım çocuğu tanıyamıyorum. Sinir, inat, bağırma ağlama hic durmuyor baze acayip bunaltıyorlar heleki destekcin yoksa… canlari sagolsun iyiki varlar sevgileri yetiyor..
Altımda kaynanam var alt üst oturuyoruz ama hiç bir şekilde bana faydası yok tek bildiği ortalık karıştırıp dedikodumu yapmak annemde yakın ama bazı olaylar oldu annem babam gelmiyor artık evime bazı gereksiz insanların yüzünden ben gidersem gidebiliyorum gittiğim zamanda annem zaten kızımı kucağından düşürmez babam kardeşlerimde aynı şekilde birde herkesin işi oluyor evinde yemek bekleyeni evinin işi oluyor ben nasıl anneme sürekli gel diyebilirim ki kadın yinede ilk doğum yaptığım zamanlarda Allah razı olsun yardımcı oldu geldi zaten ama artık ben kendi başımın çaresine bi şekilde bakıyorum evet bazen bunalıyorum bıkıyorum tükeniyorum ama yinede ben kötü bir anne değilim benim bu halimi görüpde uzaktan izleyip boş boş laflar diyen hiçbir faydası dokunmayan insanlar utansınlar ne diyim ki
Veriyorum güzel kardeşim her şeyi yapıyorum ama inat kız huysuz bu aralar ne yaparsan yap değişmiyor huysuzluğu
Tv açıyor muusnuz çok gerçekten o da hırçın yapıyor oyuncaklara ilgi sıfır oluyor
Açıyorum bazen ama oyuncaklarıyla oynamayı seviyor ama tabi yinede etkiliyordur bence normalde ekran hiç vermemek lazım ama mecbur kalınca ne yapayım bakacak kimsem yok
Evet benimde kimsem yok 18. Aya kadar hiç vermedim sonra 3-4 ay bir iki saat izledi en fazla ama ne oyuncak yüzü görür oldu ne sakinliği kaldı şimdi yine kestim bir şekilde Allah yardımcımız olsun