Merhba aşıdan snra kızarklık norml demşti hemşire bana kızarklk olursa soguk uygula demişti bi beze sararak soguk uygulma yapablrsnz belli aralklrla
Tamm İNŞALLAH teşekkür ederım bu 6 cı ay aşısı cocuk felci aşı demiştiler
Evet banada hemşire ole demişti 1ay snra yptrcz inşllh
Oy geçmiş olsun canım bizim kizarmadi şimdiye kadar hiç biri bilemedim ama soğuk uygula derdi hemsiremiz
Bugun bıraz uyguladım bakalım normalde uysal bir kızdır 2 gündür beliki ağrısı var hep aglıyor
Ay agirmaz mı çok geçmiş olsun ![]()
