Aşıdan sonra böyle olması normal mi

dün aşı oldu boyle kızardı normalde hiç böyle olmuyordu

Merhba aşıdan snra kızarklık norml demşti hemşire bana kızarklk olursa soguk uygula demişti bi beze sararak soguk uygulma yapablrsnz belli aralklrla

Tamm İNŞALLAH teşekkür ederım bu 6 cı ay aşısı cocuk felci aşı demiştiler

Evet banada hemşire ole demişti 1ay snra yptrcz inşllh

Oy geçmiş olsun canım bizim kizarmadi şimdiye kadar hiç biri bilemedim ama soğuk uygula derdi hemsiremiz

Bugun bıraz uyguladım bakalım normalde uysal bir kızdır 2 gündür beliki ağrısı var hep aglıyor

Ay agirmaz mı çok geçmiş olsun :folded_hands: