Aşırı duygusallık

COk duygusallaştım COk zor bi hamilelik geçirdim şükür bebeğimi kucağıma aldım COk kaygılı oldum normalmi acaba sizlerde de oluyomu

Öncelikle hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah. Ne kadarlık bebişin bilmiyorum ama doğumdan sonra duygusallık gayet normal, rahat ol normal bişey değil yaşadığımız bütün hormonlar vücut herseyimiz değişti sinirlerimizin bozulması çok normal eşinle konusabilirsin bu konuyu gerçekten eş desteği gibisi yok hiç bişey yapma salar sadece sohbet edip destek olmasi bile o kadar iyi geliyor ki , deneyebilirsin canım :smiling_face: inşallah bir an önce keyfini çıkarmaya baslayabilirsin

Tesekkur ederim alllah razı olsun 3 aylık oldu biraz zor bi süreçti eşim yardımcı oluyo sağolsun her türlü aileden uzaktayım onunda etkisi var galiba ama bebeğime baktıkcs hersey geçiyo sonradan anlık duygusallık işte​:smiling_face: