Saçlarım inanılmaz derecede dökülüyor. Her elımı attıgımda tutam tutam saç geliyor, doğumdan sonra döküldüğünü duymuştum ama bu kadarını beklemiyordum. Hele banyo yaparken tüm saçım elımde kalıyor gibi resmen
bu durum ne zaman geçecek bilgisi olan varmı? Yakında kafamda saç kalmıcak![]()
9 ay oldu doğum yapalı . Benim kafamda saç kalmadı . Hamilelikte çok güzeldi maşallah bir parlaklık canlılık geldi öohusalık sonuna kadar devam etti dökülürdü önceden de ama hamilelikte durmuştu ama şimdi öbek öbek saç geliyor elime hele dolaşınca yandım yani . Malesef bende bir çözüm bulamadım
Acaba emzirmekten mi bu kadar çok dökülüyor
Hayır onu da ben araştırdım doktora da sordum . Vücut hamilelikte aldığı vitamin takviyeleri beslenme şekli bebeğin anne karnında ona göre depolarda kullanması ile hamilelikte artan değerler bebek rahimdeki yolculuğunu bitirince anne eski değerlerine yavaş yavaş dönüyor bu da saç dökülmesi ciltte kararmalar ve tende değişiklikler lekeler vs. Olmasına sebep oluyormuş. İlk başta çok zoruma gitmişti bedenen de böyle değişiklikler yaşamak çok üzülüyordum ama annelerimizin hallerini ve cennet niye anne ayağının altında anladım . Eşim baba oluyor evet ilgili de biri ama bedenen tık yok bozulma yok . Kadınlarsa saç dökülsün diş dökülsün bedenen kararmalar doğumdan sonra gitmeyen bir göbek yani zor inşallah siz çözüm bulursunuz ben çok dermatoloji onaylı şampuan denedim biri bile fayda etmedi daha da devam ediyor o yüzden tavsiyem ben öyle yaptım duruma alıştım malesef
Allah razı olsun ne guzel anlatmıssınız degerlı bılgıler ıcın tesekkurler umarım hepımızın sacları kısa zamanda duzelır
evet gercekten annelık çok kutsal birşeymiş bunu yaşayınca anladım. Baba da arkada bir güç dağ ama annelik bambaşka![]()
Rica ederim ![]()
kolaylıklar dilerim
Benimde saçlarım aşırı dökülüyordu taramaktan banyo yapmaktan korkar olmuştum çünkü kesmiş gibi elime geliyordu öbek öbek bebeğim 6 aylık 1 ay önce sütüm kesildi ve daha yeni azalmaya başladı dökülmeler bence emzirmeden kaynaklı dökülüyor
Canım maalesef benimde aynı anlattığın gibi kafamda saç kalmadı zaten normalde seyrek ve zayıftı saçlarım ilk gebeliğim de döküldü birde şimdi çok kötü durumda önceden bi örerdim şekil verirdim şimdi yapasim gelmiyor
bana arkadaşlar bioxsin Forte sampuan önerdi bir kaç aydır onu kullanıyorum tabi tamamen geçirmedi dökülmesini ama gözle görülür şekilde azalttı deneyebilirsin sende inşallah faydasını görürsün.
Bana da oyle gelıyo![]()
Çok sagol canımm
Evet bencede emzirme kaynaklı çünkü bizim vitaminlerimizi emzirirken bebişimize geçiyor bize pek birşey kalmıyor ![]()
Ben de aynı durumdayım kaç kere cildiyeye dahiliyeye gidip kan verdim sonuçlarım hep normal kaç kere şampuan değiştirdim çeşit çeşit hiçbir işe yaramıyor :(( kel kalıcam diye korkuyorum artık biberiye suyu vs hak getire kullanmadığım şey kalmadı hiçbir şey işe yaramıyor moralim çok bozuluyor üstüm başım hep saç oluyor topuz yapmama rağmen tavsiyesi olan varsa ben de açığım ![]()
Ayyy durdumu çok şükür yaa darısı bızım basımıza valla heryer saç oluyor bı de hıc sevmem kendım bıle olsa tiksiniyorum![]()
![]()