Asitli ishal

Bebeğimin uzun zamandır ishal şikayeti var probiyotik veriyorum duruyor bir süre sonra tekrar başlıyor neden olabilir acaba pazartesi randevu aldım götürücem ama çok canım sıkılıyor böyle bir durum yaşayan varmı aramızda yada neden olabilir sizce

Merhaba bağırsak enfeksiyonu olabilir bizde yaşadık antibiyotik ile toparladı doktor antibiyotiği kullamaya da devam et demişti bir süre daha

Probiyotiği yani kullanıyoruz ishal geçti antibiyotik ile

Ateş vs başka hiç bir belirti yok sadece ishal oluyor sürekli umarım enfeksiyondandır ilaçla geçer en azından :pleading_face:

Geçen hafta atlattık acayip zordu pişik oldu antibiyotik sonrası oldu ve çok kötü kokuyordu perbiyotuk başlayınca geçti bizim alerjumiz var genelde diyeti bozarsam ishal oluyor bide pişik süt ürünleri ne

Asitli olduğu için pişikde yapıyor kıpkırmızı olmuş acaba bir şeye alerjisidemi var bunuda düşünüyorum 1 buçuk yaşına giricek nasıl bulucam neyapıcam bilmiyorum

Çocuk doktoru muhtemelen bir takim testleri istedikten sonra sizi alerji bölümüne yönlendirecektir, orada size ne yedirip içeriğinizi herhangi bir yiyecekten sonra döküntü, kızarıklık oluyor mu pişik dışında diye soracaklardir.Kan alınıyor ve çeşitli gıdalara karşı alerjisi var mı diye bakılıyor hiç birşeyde çıkmazsa probiyotik ve önerdikleri pişik kremine devam etmenizi söyleyebilirler.Uzulmeyin, olabiliyor, bizimde uzun zamandir ishalimiz ve geçmeyen de pisigimiz var.İshal diş kaynaklı, pisigin sebebi olarakta ek gıda dönemindeki asitli yiyeceklerden kaynaklı dendi.Bez olarak şuan Molfix premium kullanıyoruz içeriğindeki pisige karşı olan oksijen tanecikleri biraz da olsa iyi geldi.Onun dışında krem olarak sadece hamazinc kullanıyorum o da toparladı, ishal için Ocean markasının çinko şurubunu önermişti alerji doktoru bir süre de onu kullandım..Belki bu bilgiler bir işinize yarar :neutral_face:

Bizde de aynı oldu şiddetli pişik bir anda ishal enfeksiyon dedi mutlaka hamazinc ve yanında iki krrm yazmıştı karıştırarak kullanın anca geçiyot çok zordu altını her açtıgımda ağlıyordu ;(

Teşekkür ederim :heart::smiling_face_with_three_hearts:

Teşekkür ederim canım :heart:

Aynen alerji dirbüyük ihtimal geçmeyen ishal ve pişik alerjiden oluyor sürekli yaşıyorum ve o pişik uzun zaman geçmiyor on gündür pişik ishal.gectigi halde çocuk doktoruna gidin alerjiye yönlendirir sizi bizim test yapılması diyet le buldum ben süt ürünlerine

İki defami yasadiniz bizim de bir yaşında bir aylıkken başlamıştı sıkıntılar hala gecmedi bı kek yesem bı hafta pişik oluyor ishalle genelde süt ürünleri ve yumurta en çok alerji yapanlar bize başta süt ürünleri diyet yaptırdılar geçince anladım süt ürünlerine olduğu testler çıkmaz diye ters yapılnadi tekrar gitmedim ben en son on aylikti

Yani aslında yaklaşık 1 aydır ishal sorunumuz yoktu 2 gün öncesinde kıymalı patates yemeği yedirdim çok yağlıymış kıyma bundan oldu sanırım bizim herhangi bir şeye alerjimizde yok normalde 1 buçuk yaşına giricek bebeğim bugün ishali kesilmiş takip edicem yine ishal oluyormu durup dururken bakıcam sadece beni düşündüren neden ishali asitli gibi yakıyor hemen çok meyve yiyor ondan olabilirmi acaba ağzım hiç boş kalmasın diyor akşama kadar buzdolabının önünde neyapıcam bilmiyorum midesini bozucak​:person_facepalming:pişik içinde canım kantoron yağı sür hemen geçiyor dün kıpkırmızı eti çıkmıştı çok kötüydü dün sürdüm bugün geçmiş çok şükür

Tmm cnm sağol denerim azaldı çok şükür bizimde alerji olmasın aman çok zor o yağlı şeyler bizi bile etkiliyor düzelir inşallah