Bebeğim 14 aylık 1 haftadır uykusu rezil gündüz ilk uykusunu güzel yapıyor sonra başlıyor işkencem sürekli kucak istiyor sürekli ağlıyor yemeğini falan yiyor her şeye sinirleniyor gece uykusuna yatmamız 12 1 i buluyor netten baktım bazı bebekler 2 yaş sendromuna erken giriyormuş başına gelen var mı nasıl baş edeceğim tek başımayım gerçekten çok zor bir durumun içindeyim akşam yemeğini kucağımda yapıyorum bulaşıkları kucağımda yıkıyorum